• Nou dus, ik zit rustig tv te kijken terwijl mijn moeder praat over mijn vriend.
    Een deeltje van het gesprek [het meeste ervan is dus sarcastisch he:P Tsja, that's my mum and me :')]:

    Mijn moeder: "..ja, maar jij gaat toch op niemand anders meer vallen dan op hem?"
    Ik: "Nee, we gaan binnenkort zelfs trouwen" :D
    Mijn moeder: "Ja toch?"
    Ik: "Ja tuurlijk. En dan kan ik zeker ook al namen gaan bedenken voor onze eerste kinderen?"
    -korte stilte-
    Mijn moeder: "Ja, zou je moeten doen."
    Ik: "Ja mam, als ik straks weer van hem terug kom (ik ga hem volgende maand zien want hij zit in het buitenland), ben ik zwanger. ^^ Wat zou jij daar nou van vinden?"
    Mijn moeder: "Dat zou ik heel dom van je vinden."
    Ik: *halflachend* "Ja joh, alsof ik zwanger ga worden van hem".

    Een donderslag. En dan. Ineens, bloedserieus:

    Mijn moeder: "Ja, daar wilde ik het dus nog met je overhebben..!"
    En dan die moederblik erbij -_-

    Aarghh ik wil niet met mijn mamma over de bloemetjes en de bijtjes praten :') Ik weet genoeg om niet zwanger te raken.
    Vinden jullie dat over seks praten met je ouders ook niet genant? :')


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    (...)
    Klopt, tis ook heel goed dat mijn moeder daarvoor openstaat. Maargoed, seks is iets persoonlijks vind ik. Taboe is niet goed, maar ik vind ook niet dat anderen (je ouders met name) alles hoeven te weten, zoals wanneer ik seks heb en hoe en wat O_O Dat hoeft andersom ook niet.

    Nee,dat hoef voor mij ook niet. Maar dat ze je wilt voorlichte is wel goed.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall