• Het was like 12 uur half 1 's nachts. Mijn broertje kon niet slapen, en ging, in zijn donkere kamer, met een zaklamp in het rond schijnen..
    En toen kwam de politie door de tuin..
    Mijn vader zat beneden gewoon achter de pc dus die vraagt wat er aan de hand is.
    Zegt die politieman van: kan het zijn dat er een inbreker in uw huis zit.
    Dus mijn vader heel droog van: nee dat is mn zoon die niet kan slapen, ik vraag hem wel te stoppenxD
    Hadden mijn overburen dus gebeld over een of andere inbreker..xD
    En ze stonden op elke hoek van de straat en bij de tuin. Like we waren omsingelt.
    Ik heb me kapot gelaggen toen ik het hoorde:P
    Hoow is dat jullie ook wel eens over komen??xD


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Hahaha geniaal ! ;D


    -

    We hadden een keer een tuin feestje.. en toen hoorde we opeens ja politie kan het tuinhek open.. dus wij haha grappig glenn (dat is mijn broer) dus we doen het tuinhek open staat er opeens politie whaha of we stiller woude zijn best genant :P


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Jaauu ik heb ook is zoiets mee gemaakt xp


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Haha nou, soortgelijk. Ïk en een paar vrienden waren op een maandagavond om elf uur nog buiten. Dus komen er van die twee agenten, vroegen ze zo van, ja hoe oud zijn jullie hoe heten jullie, weten jullie ouders dat jullie hier zijn etc. Dus ik zo ‘12 jaar.’ Ik was toen nog 12 youknow. Die twee agenten echt zo kijken, ‘weet je het zeker?’ Vragen die zo. XD Ik moest lachen


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Omg, awesome ^^
    Politie mensen zijn ook niet de slimste mensen ter wereld. Stel je voor dat de politie zo kei luidruchtig komt binnenvallen staat daar plotseling zo'n kleuter met een zaklamp xd afgang ^^


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    HAHAHA


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Dat is gewoon geniaal x'D


    ars moriendi

    Whahahaha Geniaal!
    :'D!!!
    <33


    Beautiful people, are people who smile.

    Lagoon schreef:
    Haha, lekker dan :')

    Nee nog nooit gehad.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Hhaaahn, Ohmygoood.
    Lol (A')

    whahahahaha!
    Ik heb wel eens alle hulpdiensten gehad omdat het koffiezetapparaat ging roken en het brandalarm afging.
    (ik snapte niks van dat ding, het was in een hotel)


    Alis volat propriis

    LOL XD

    Mijn vriendin wel haar broer kwam in de nacht terug rond 2-3 uur s'nachts en hij was zijn sleutels vergeten en begon toen over hun schutting te klimmen en toen had de politie hem megenomen naar het politie bureau want ze dachten dat hij een inbreker was :3


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Whahhahaha xD
    omg. dat is wel echt grappig! whhaha ;p
    Zoiets is mij nog nooit overkomen..


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Pliena schreef:
    Haha, ohmygod. :'D


    Only losers can act the way you do

    wel ief van jullie buren dat ze bellen, maar echt zo grappig