• 'Hallo met Sevda'
    'Hallo, met Hi. We willen u wat voorstellen. Heeft u interresse?'
    'Ja hoor'
    *Zet op luidspreker gaat verder met bezigheid*
    'We hebben nu een hele leuke eenbieding voor een abonnement.'
    'Wat houdt die aanbieding in?'
    '*** smsjes en *** belminuten voor **,**'
    'Voor hoeveel zou internet er ook bij kunnen?'

    Ik heb die mensen een half uur aan de lijn gehad, en toen ik niks meer te vragen wist, sloot ik af met 'Nee sorry, toch geen interresse'
    Wat ben ik toch een trut.
    Ach ze hebben me 8x geprobeerd te bellen, en nu nam ik op en konden ze hun verhaal kwijt :Y)

    Wie doet dit ook altijd? :Y)

    Me! Altijd zo lollig :9~

    Eerst hing ik altijd meteen op, maar ze gingen maar door. Toen heb ik ze een keer bijna een uur aan de lijn gehouden. Sindsdien hebben ze me nooit meer gebeld:Y)

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 14:17 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    hehe, moet ik ook eens proberen! Sev je bent geen trut, gewoon slim ;D


    Don't dream your life, but live your dream!

    O nee,ik ben meestal heel bod zo van "geen tijd of geen interesse hoiie" en dan leg ik neer.Of ik neem niet op.

    Mijn zus doet dat wel eens. Vroeg zo'n vrouw spreek ik met mevrouw meneer-achternaam-,zij zo ja. Die vrouw een heel verhaal opgehangen,zij heel braaf luisteren. Aan het eind van het verhaal zei mijn zus "dat moet u maar met mijn vader overleggen,goedendag" En hing op.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 14:19 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    haha,
    ik geef dan altijd eerst de telefoon aan mijn moeder, want voor hetzelfde geldt is het toch iets wat nodig is ofzo, en als het zo'n irritante mensen zijn geeft ze de telefoon aan mij en ga ik altijd een heel verhaal vertellen over bijv. mijn konijn (;
    en die mensen luisteren soms ook nog en dan proberen ze ondertussen zelf ook wat te vertellen maar ik laat ze niet uit praten, lol (';

    &toen ik een keer geen zin had om te keltsen zei ik dat de familie ... op vakantie waren en dat ik de babysitter was en dat ze over 4 weken terug zouden zijn, de volgende keer zeg ik dat ze een jaar weg zijn ^^


    Me so good.

    Ja dat wilde ik ook een keer doen. Gelukkig worden we daar haast niet door gebeld. Mijn mama's nummer staat op zo'n lijst met nummers die niet mogen worden gebeld. :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    doe ik nooit, lijkt me wel leuk
    goed idee!!! xD


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Doe ik nooit, ghaha. Maar ik vind het stiekem wel geniaal van jou. :Y)

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 14:34 ]


    They were never in fact homeless

    Omg ik zou zwaar dubbel liggen :')

    Ik ging wel met m'n achternicht 0800-nummers bellen. Ze zei dat ze groene tanden had gekregen van een of andere tandpasta en die vrouw aan de lijn zegt "oké, doei" en legt op. -,-


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    Je brengt me op ideeën. Dat ga ik volgende keer ook doen! (krul)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Hahahaa, handig, ga ik volgende keer ook doen!
    Het is altijd lastig als die bellen -_-


    Don't dream your life, but live your dream

    Hahahah dat is best geniaal!
    Ik werd ook een keer continu gebeld door onbekend, ik steeds opnemen en toen bleef het even stil.
    En na een week lang dit gehad te hebben begonnen ze eindelijk te praten, was het KPN.
    Dus ik eerst heel boos van; ja kunnen jullie niet eerder beginnen met praten ofzo? Ik word de hele week al lastig gevallen door jullie, jullie zeggen eerst niks dus ik irriteer me dood aan jullie. Die man zo; 'oh nou, ja dat is niet echt netjes. ik zal het even door geven.'

    Nou en toen was ik het zat en had ik opgehangen, nooit meer terug gebeld.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Awesome! haha

    geniaaaaaal(A)

    ikke(A)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Haha, dat doet mijn moeder wel altijd. Ik geef de telefoon altijd aan haar door bij reclame. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan