• Daar heb ik dus heel hard last van, volgens mij.

    Daarnet ook weer, ik moet morgen een héle grote opdracht inleveren voor Nederlands, het telt ook mee voor een groot deel van m'n examen etc. Wilde het een uur geleden afprinten, maar onze printer is stuk door m'n moeders schuld. Het steunbordje voor de papieren is kapot, waardoor het moeilijk is om de papieren recht te leggen.

    En echt, het printte misschien één millimeter schuin, maar ik was zo hard aan het flippen. Het zag er in mijn ogen gewoon vreselijk uit, het liefst wilde ik die printer gewoon fakking hard tegen de muur gooien. Maar nja, dat zou niet zo heel verstandig zijn. En echt, je weet niet hoe hard ik me heb moeten inhouden om die printer te laten staan waar die stond. Heb een uur lang dezelfde pagina zitten afprinten en telkens met m'n geodriekhoek gemeten hoe schuin het was. Een UUR lang!

    Ik stond echt gewoon te koken van woede en dan komt mijn moeder ook nog eens m'n kamer binnen om tegen me te zeiken dat ik rustig aan moet doen. Kwam ze ook zeggen dat ik moest ophouden met dat stom gedoe, dat het niet boeide of die papieren nu recht waren of niet, dat ik belachelijk aan het doen was. En ze had ook wel gelijk, maar ik was zó kwaad hé. M'n tekst moest en zou recht op het blad staan. En als ze me dan komt storen, moet ik me met al m'n wilskracht tegenhouden om haar niet aan te vallen ofzo. Op zo'n moment wil ik gewoon haar kuthoofd even ineen timmeren. Als ze dan gewoon oprot, gaat het allemaal over. Maar dan blijft ze me gewoon grijnzend en minachtend aankijken, niet van plan om het eerst volgend kwartier weg te gaan, wetend dat ik zó veel moeite doe om haar niet 'aan te vallen'. =/

    En dit soort dingen heb ik de laatste tijd steeds vaker. Meestal alleen thuis en alleen zo hard als m'n moeder er is.

    Echt serieus, dit is niet normaal meer. =/


    Ik heb er ook heel erg last van. als de computer bijvoorbeeld heel langzaam is, dan ga ik meteen schreeuwen enzo. ook als internet het weer niet doet, begin ik te flippen en ga ik smijten met dingen. x; ik probeer me rustig te houden en tot 10 te tellen, tenzij iemand zó irritant doet, dat ik echt mn woede weg moet slaan. dan moet je echt oppassen x;


    Destroy what destroys you.

    Nu vind ik jou eng : | Nein, ghaha. Maar als je er een uur aanzat ofzo, is dat best wel normaal. Dan zou ik ook vervelend worden enzo. Nein, ik had het al lang opgegeven :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Lagoon schreef:
    Volgens mij is dat wel normaal hoor, het ligt niet aan jou (:

    Als ik zoiets heb ga ik gewoon keihard met me vuist op mijn bed slaan, of een paar keer keihard de trap op en af rennen. Dat helpt meestal wel :3


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.