• De stelling van vandaag luidt:
    Iemand uitschelden omdat hij goede punten heeft is alleen maar uit jaloezie

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Eens


    we are radio hysteria

    Daar ben ik het mee eens.

    eens, of die heeft een woede probleem


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Mee eens, uit ervaring (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Natuurlijk, er is volgens mij geen andere optie.


    Where there is a sea there are pirates...

    Hm. Nu ik zo denk. Is er volgens mij geen adere reden. Eens dus.

    Eens. Of je bent meteen een nerdje.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Oneens. Als iemand de hele tijd zegt: 'Ja ik heb een een 9 voor aardrijkskunde, maar ook een 9,5 voor wiskunde! Ik vond trouwens biologie best moeilijk, en ik dacht echt dat ik een 2 had of zo, maar ik heb gewoon een 8!'
    Dan ben ik misschien wel jaloers, maar ik kan me ook doodergeren aan het feit dat die persoon zo arrogant ervan wordt.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    EENS xD
    logisch toch?
    ok, soms een beetje oneens als ze telkens van te voren zeggen dat ze niks weten, het verknalt hebben dan is het miss een beetje hun eigen schuld... maar soms is het gewoon waar!
    bijv. je droomt de hele tijd dat wanneer je de klas binnenkomt de docent schreeuwt dat je een 4 hebt voor de rep. dan wil je de toets toch niet terug krijgen?
    Maar dan blijkt het een 8 te zijn en dan kun je hyper worden omdat het zoveel beter is dan dat je verwachte!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Oneens.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    beetje mee eens, ze schelden ze meestal uit omdat ze nerd zijn, maar daar denken ze dan weer niet over na. Omdat de 'nerds' wel degenen zijn di een hoge opleiding krijgen, dus een betere baan.


    *insert philosophical cringe expression here*

    50/50

    het kan maar hoeft niet (meestal wel denk ik)


    you were born original don't die as a copy

    Ik vind dit een rare stelling (:

    Oneens trouwens.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Of omdat diegene gewoon een kutkarakter heeft?

    Iemand kan wel een kei in tekenen of wiskunde zijn, maar als diegene sociaal gewoon een rotkarakter heeft en dat laat uiten is dat voor mij voldoende om diegene uit te schelden.

    [ bericht aangepast op 23 april 2010 - 11:32 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Deels eens. (krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.