• Normaal klaag ik niet over m'n leven, maar dit moet er toch even uit aangezien ik zeer zeer zeer furieus ben.
    We vertrekken zo morgen op reis met school naar Praag, en vandaag hoorden we dat we onze kamer opnieuw moeten indelen. Normaal zou ik samen met Janna (Mindreader) en een vriendin, Inge, slapen. Maar nu moeten er daar nog twee mensen bij. Nu zeg ik dat het mij niet uitmaakt of het iemand van het 6de of 5de is (We gaan samen op reis). Maar blijkbaar wil er niemand van de 6des bij ons slapen. Ik hoorde hun zo zeggen 'Niet bij Chiara.'
    Im sorry, whut? Heb ik een besmettelijke ziekte? Ben ik een psycho? Ben ik Randy?
    Dan hebben ze uiteindelijk een vriendin van mij van in het 6de, Lied, bij ons geschreven samen met een vriendin van haar, maar die vriendin wil dat blijkbaar niet. En nu is Lied boos omdat er niemand nog bij ons wil.
    Ik vind het gewoon zielig. Precies alsof wij abnormaal zijn? Ik zweer nu al dat eender wie er nog bij komt, pech zal hebben. Want wat voor reden die ook had om niet bij ons te willen, ik zorg er persoonlijk voor dat die reden echt wordt. Wat een zever is me dat! Dat ze dan een beetje op de gang slapen als ze bij ons niet willen, achterlijke kiekens.
    Gheh.

    [ bericht aangepast op 23 april 2010 - 19:06 ]


    I lost myself in FM airwaves

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Iedereen kent iedereen.
    Like, het is zelfs een vriendin van Janna die niet bij ons wil, en die vriendin van Lied kennen wij ook zeer goed. En ze hebben trouwens zo goed als geen andere keuze.


    Oh, ja dan vind ik het inderdaad erg vreemd dat ze zich zo tegen jullie keert.. Maar heeft de leiding daar niets over gehoord/gezegd dan?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ja, maar het is toch niet zooo erg om met iemand een kamer te delen. Kom op zeg. Het is maar om te slapen. o.O


    SLOAN.

    Asylum schreef:
    (...)

    Oh, ja dan vind ik het inderdaad erg vreemd dat ze zich zo tegen jullie keert.. Maar heeft de leiding daar niets over gehoord/gezegd dan?

    Die hebben hun bij ons gestoken, met de gedachte dat ze het wel oké zouden vinden.

    Asylum schreef:
    Aan de ene kant zou ik ook niet met allemaal onbekenden en 1 vriendin op de kamer willen als er ook een ander alternatief was waarbij ik met allemaal vriendinnen op een kamer lag. Dan zou ik ook eerder voor het 2e kiezen :].

    Aan de andere kant.. Hoe zou zij zich voelen als dat bij haar overkwam? Maar goed, misschien is alles al vol & komen jullie er één te kort.. Of misschien heeft iedereen al een groepje..


    NYC schreef:
    Als je niet bij iemand wil wil je dat toch gewoon niet. Klaar.

    En soms hebbie gewoon pech. Ik baalde er ook van toen ik met twee onbekende Turkse jongens een kamer moest delen, maar enfin het zij zo. En ze maar opscheppen over hoertjes terwijl ze nauwelijks bij twee meiden durfden te slapen. Schijtlappen (cat) (krul)

    ON: Als die meiden niet bij jullie willen zitten is dat hun probleem en het jouwe niet, lijkt me? Heb je des te meer ruimte in je kamer x]

    [ bericht aangepast op 23 april 2010 - 19:51 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Trouwens, praag is een erg leuke stad. Veel plezier. Dat moest ik eventjes zeggen :3


    SLOAN.

    NYC schreef:
    (...)
    Sorry hoor, Nederland is nog altijd een vrij land dus ik heb het recht om mijn mening te geven net als die meiden. Ik weet zelf dat als je echt niet bij iemand op de kamer wilt dat je dat gewoon niet wilt. Maar om het nog even aardig over te laten komen: ''Jullie zullen vast geen vreselijke ziekte hebben ofzo maar die meiden mogen jullie dan gewoon niet denk ik. Maar ja niet iedereen kan je aardig vinden.''

    Goshja, ik zou ook niet bij mensen willen slapen waar ik eigenlijk toch wel goed mee overeen kom, alleen maar omdat ik niet met 6des wil slapen. OOK AL VIND IK HUN AARDIG.
    Slaat dat ergens op volgens jou?

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Goshja, ik zou ook niet bij mensen willen slapen waar ik eigenlijk toch wel goed mee overeen kom, alleen maar omdat ik niet met 6des wil slapen. OOK AL VIND IK HUN AARDIG.
    Slaat dat ergens op volgens jou?

    Hm, eigenlijk boeit het me geen reet maak je er niet druk over en laat het gewoon.

    @Zaitsev
    Inderdaad, dan heb je gewoon pech. Ze moeten er maar mee leven en als jij nou toevallig weet dat ze het niet willen boeiend?
    Haha en die Turkse jongens lijken wel op de jongens uit mijn klas altijd over seks praten en stiekem nog nooit gezoend hebben haha. (cat)

    [ bericht aangepast op 23 april 2010 - 19:55 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    lol, dat is dom van ze, het is alleen voor slapen, niet gelijk voor de hele week ;~;
    maar laat je er niet door gek maken, maak er gewoon een leuke week van :3
    in ieder geval, veel plezier 8D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Sjeeese... Hoezo die lui zijn niet volwassen..
    hoe kinderachtig kunt doen!
    You go girl!


    La credenza è una medicina contro il timore

    Dom :O!


    Believe In Everything Because Everything's Reachable

    nogal zielig is dat,
    en sowieso slaap je waarschijnlijk alleen op die kamer,
    met een reis van school ben je meestal toch de hele dag weg..


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    hallo hoe lang terug is dit :|


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dan ben je echt arrogant zeg!


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    uhu uhu uhu zij volwassenen? das n goeie xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.