• Normaal klaag ik niet over m'n leven, maar dit moet er toch even uit aangezien ik zeer zeer zeer furieus ben.
    We vertrekken zo morgen op reis met school naar Praag, en vandaag hoorden we dat we onze kamer opnieuw moeten indelen. Normaal zou ik samen met Janna (Mindreader) en een vriendin, Inge, slapen. Maar nu moeten er daar nog twee mensen bij. Nu zeg ik dat het mij niet uitmaakt of het iemand van het 6de of 5de is (We gaan samen op reis). Maar blijkbaar wil er niemand van de 6des bij ons slapen. Ik hoorde hun zo zeggen 'Niet bij Chiara.'
    Im sorry, whut? Heb ik een besmettelijke ziekte? Ben ik een psycho? Ben ik Randy?
    Dan hebben ze uiteindelijk een vriendin van mij van in het 6de, Lied, bij ons geschreven samen met een vriendin van haar, maar die vriendin wil dat blijkbaar niet. En nu is Lied boos omdat er niemand nog bij ons wil.
    Ik vind het gewoon zielig. Precies alsof wij abnormaal zijn? Ik zweer nu al dat eender wie er nog bij komt, pech zal hebben. Want wat voor reden die ook had om niet bij ons te willen, ik zorg er persoonlijk voor dat die reden echt wordt. Wat een zever is me dat! Dat ze dan een beetje op de gang slapen als ze bij ons niet willen, achterlijke kiekens.
    Gheh.

    [ bericht aangepast op 23 april 2010 - 19:06 ]


    I lost myself in FM airwaves

    Da's wel kut.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Flawless schreef:
    Bij ons zouden ze waarschijnlijk zo groepen maken,als je niet wilt heb je pech. Maar die zijn best wel belachelijk inderdaad.


    Hope goes lost but never dies.

    wat triets van die mensen.


    Don't dream your life, but live your dream!