• Vraagje aan moderator wil je achter Rollen {JB} zetten?
    this the storie
    http://www.quizlet.nl/stories/19663/wrong-choice/

    Isobel is gek van Justin Bieber tenminste dat denkt ze. Als Justin bij hun op school komt is zij de enige die niet Hysterisch is. Justin mag dat en sluit een weddenschap af met zijn broer: Ze gaat je leuk vinden.Isobel begint Justin raar te vinden en wil niks meer met hem te maken hebben.


    Nu de rollen nog:
    -Beste vriendin (ook JB Fan)
    -Bithc(ook JB fan)xxTessaah
    -Taylors Swifts Zusje MyAndMyself
    Jongen met een oogje op Isobel(JB Hater)

    Invullen:
    rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    karater:
    Foto:
    Isobel lijkt jou: ( Je eigen mening)
    Isobel lijkt jou (karakter mening)
    Extra:
    moet ik melden wanneer je erin staat?:


    ben je lief? krijg je een Lollie!

    [ bericht aangepast op 27 april 2010 - 17:01 ]

    Taylors Swifts Zusje
    Volledige naam: Yolanthe Nicole Adora Swift
    Leeftijd: 15
    Karakter: Heel aardig. Meestal kan ze het meer met jongens vinden dan met meiden. Jongens hebben minder drama en dat vind ze fijn. Ze heeft ook geen vriendinnen, omdat iedereen haar kent als de slet. Terwijl ze dat helemaal niet is. Natuurlijk doet ze wel graag meiden dingen zoals nagel lakken en shoppen.
    Foto:http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=2518065
    Isobel lijkt jou: qua uiterlijk een beetje. Maar eigenlijk zijn het tegenpolen. Yolanthe is juist rustig en kalm. Tuurlijk kan ze hyper zijn, maar niet altijd. Daardoor worden ze ook goede vriendinnnen uiteindelijk.
    Extra: Ze kent Justin Bieber al. Zij zijn beste vrienden. Haar zus wil haar overal voor weghouden de pers de aandacht, maar ze wil juist in de spotlights staan. Zij kan ook heel goed zingen. Taylor en zij hebben een onbreekbare band. Ze kan goed piano spelen.
    Moet ik melden wanneer je erin staat?:JAA(lol)



    Nou krijg ik een lollie(yeah)

    [ bericht aangepast op 25 april 2010 - 9:03 ]


    Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

    rol: Taylor Swifts zus
    Volledige naam: Mary Miley Elizabeth Swift
    Leeftijd: 16
    karater: heeft eigelijk net hetzelfde karakter als haar oudere zus. Ze houdt verschrikkelijk veel van gitaar spelen en zingen. Ze is rustig bij mensen die ze niet goed kent maar bij vrienden en familie gaat ze volledig uit haar dak. Ze houdt ervan dat haar zus beroemd is en gaat graag mee naar haar optredens. Mary heeft door haar zus ook haar huidige Bff gevonden; Selena Gomez. Mary houdt van grappen uithalen met de ex van haar zus ~JoeJonas~ gen gaat graag bij hen op bezoek. Ze is een sociaal en vrolijk meisje en houdt van Hollywood-land.
    Foto: Mary Miley Elizabeth Swift
    Extra: Mary zou graag in een film of televisieserie meespelen. Ze houdt van acteren en zingen. Het liefst van al wordt ze de nieuwe Hannah Montana. Mary heeft een grote crush op Logan Lerman, Percy Jackson in de gelijknamige film.
    moet ik melden wanneer je erin staat?: Graag


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    rol:taylor's zusje
    Volledige naam:Loïs Ellis Swift
    Leeftijd:13
    karater:Loïs is over het algemeen een slim meisje dat zich graag op de achtergrond houdt, ze hoeft geen aandacht van mensen en al helemaal niet van jongens. Loïs houdt zich stil en is meer een denker dan een doener, loïs is vriendelijk tegen vreemden. stil tegen mensen die niet mag en lief tegen haar vrienden.
    Foto:Loïs Ellis Swift
    Extra:ze heeft al 2 jaar een vriendje; alex flames
    moet ik melden wanneer je erin staat?:ja.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    rol: Bitch
    Volledige naam: Zara O'donnell
    Leeftijd: 16 jaar
    karater: Arrogant, bitchy, sneaky, heeft snel een eigen mening en is creatief
    Foto: De 2de foto
    Isobel lijkt jou: ( Je eigen mening)Het standaard lieve meisje
    Isobel lijkt jou (karakter mening)Een trut
    Extra: Volgt de mode en wil opvallen bij JB met haar geld
    moet ik melden wanneer je erin staat?: Ja :)


    Not all those who wander are lost.

    rol:beste vriendin
    Volledige naam:lotte bernard
    Leeftijd:16
    karater:mooi maar toch heel aardig
    Foto:http://l.yimg.com/ea/img/-/081203/cast-400x300-tessa-james_14jclde.jpg
    Isobel lijkt jou: ( Je eigen mening)nee
    Isobel lijkt jou (karakter mening)beetje
    Extra:heeft vaak grote oorbellen in en heeft altijd make up bij
    moet ik melden wanneer je erin staat?:ja graag stuur dan please een berichtje in mijn gastenboek


    -

    http://l.yimg.com/ea/img/-/081203/cast-400x300-tessa-james_14jclde.jpgtrouwens dit was de link van de foto was proneglijk bvergeten tussen url te zetten


    -