• Ik was gisteren met me vriendje aan het praten en toen was tie in slaap gevallen en hij was al ziek enzoo en zijn vriend was er en die vroeg dus aan mij: Zal ik een glas water over hem heen gooien. Dus ik gaf hem toestemming. Dus toen had hij dat gedaan en Hij schrok wakker en ging achter zijn vriend aan. En toen viel hij flauw maar hij deed dus nep. Ik schrok me echt sirrieus dood! Hebben jullie zoiets ook weleens gehad?
    xxx


    Ivar Oosterloo.

    Nee, niet echt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    Nee, niet echt.

    Nou, ik niet maar mijn moeder wel. Ze was een keer in een parkeergarage, en ze zag een man in een heel oud wit busje. Hij zat voorover gebogen, met zijn ogen dicht en zijn portomonee in zijn hand. Dus mijn moeder kloppen op het raam, echt keihard. Maar hij bleef gewoon levenloos liggen. dus mijn moeder denken; nee die is dood!! Wou ze 112 bellen na 80 keer op het raam geklopt te hebben. Wordt die man opeens uit het niets wakker. Komtie naar buiten. WOEDEND!! echt kwaad dat mijn moeder hem had wakkergemaakt uit zijn slaap!! Schreeuwen en schelden op d'r! Terwijl mijn moeder gewoon kei bezorgd was en echt dacht dat ie dood was...

    Asshole!


    The grass is not always greener on the other side

    Nog nooit,maar ze moeten dat bij mij ook niet proberen wand dan word ik zo kwaad om.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    SweetThing schreef:
    Nou, ik niet maar mijn moeder wel. Ze was een keer in een parkeergarage, en ze zag een man in een heel oud wit busje. Hij zat voorover gebogen, met zijn ogen dicht en zijn portomonee in zijn hand. Dus mijn moeder kloppen op het raam, echt keihard. Maar hij bleef gewoon levenloos liggen. dus mijn moeder denken; nee die is dood!! Wou ze 112 bellen na 80 keer op het raam geklopt te hebben. Wordt die man opeens uit het niets wakker. Komtie naar buiten. WOEDEND!! echt kwaad dat mijn moeder hem had wakkergemaakt uit zijn slaap!! Schreeuwen en schelden op d'r! Terwijl mijn moeder gewoon kei bezorgd was en echt dacht dat ie dood was...

    Asshole!

    *shock*

    CuteWolf schreef:
    (...)
    *shock*

    nou, voor mijn moeder even wel ^^


    The grass is not always greener on the other side