• ik reed vanavond met men vader door sint-martens-laten. dat is een dorp in Oost-vlaanderen , waar ze geen gemeentebelastingen moeten betalen en serieus daar wonen rijke mensen en staan echt giga huizen zoals deze gezellige bungalow of dit leuke huisje:'D nee serieus , ik werd er een beetje ongemakkelijk van , zulke grote huizen :/

    wat zouden jullie doen als jullie rijk zijn later?

    geef mij maar een kasteeltje met zwembad dan (krul)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Omg o.O Daar wil ik ook wel wonen! [a]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Penotti schreef:
    Omg o.O Daar wil ik ook wel wonen! [a]
    ja ben er ooit eens gaan fietsen met men familie en toen zijn we werkelijk nog grotere huizen gepasseerd , jammer dat ik die niet kan tonen :') !


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Daar zou ik wel willen wonen haha.
    Nee met veel geld zou ik in New York City een appartement kopen met uitzicht op Times Square.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zou met veel geld samen met Britt een huis in Beverly Hills kopen, dôh 8D
    En dat eerste is nu niet bepaald een bungalow ;x

    Eloquently schreef:
    Ik zou met veel geld samen met Britt een huis in Beverly Hills kopen, dôh 8D
    En dat eerste is nu niet bepaald een bungalow ;x
    haha i know , sarcasme :X =D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)haha i know , sarcasme :X =D

    Neen maar serieus ;x een bungalow heeft geen bovenverdieping :3

    Éen leuk appartementje in New York kopen. Niet te groot. Ik zou eigenlijk het niet gebruiken.


    SLOAN.

    Ik zou een mooi huis in Engeland kopen, tweede huis in Venetië en heel veel reizen :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Eloquently schreef:
    Ik zou met veel geld samen met Britt een huis in Beverly Hills kopen, dôh 8D
    En dat eerste is nu niet bepaald een bungalow ;x


    Meer als één huis hoor. ;D

    -Moest ik rijk zijn, ik zou nu dan niet in dit boere gat zitten. :3


    We'll never be as young as we are tonight

    Entrustment schreef:
    (...)

    Meer als één huis hoor. ;D

    -Moest ik rijk zijn, ik zou nu dan niet in dit boere gat zitten. :3

    Ohja, we kopen ook nog een buitenverblijfje (aa)

    Fact, dan zouden wij al lang in Amerika zitten.

    Dan zou ik mijn eigen huis laten bouwen in de natuur van Canada, en oh ja. Die vleugel mag zeker niet missen dan. :Y)


    your eyes are like stars in the night.