• Hye.

    Ik ben dus gistere, 17 mei, naar Enrique Iglesias gaan kijken. Alles goed, hij kan echt zingen. Maar dan.. By hero had ie al een oudere dame op het podium gevraagd. Tijdens hero dansten ze samen. Alles oke, niets aan de hand.. Maar dan.. Legt hij haar handen op zijn kont en kust haar :o Ja, op de mond!
    En heel de zaal was stil. Geloof je dat nou? Hij kust gewoon een dame van in de 60! :o
    Ik ben nog steeds bezig met dit trauma te verwerken :'D
    Was er trouwens nog iemand op zijn concert?

    Nouja, toedels!(doeg)

    Edit: Mijn BF die met me mee was heeft iets ontdekt:Y) Hij kust ze niet op de mond maar net boven de mond. Zodat ook die fans ook op zijn kin moeten kussen.


    Let's do this poo

    O_O


    I live for the applause, you will die for it.

    *kucht*
    Gigolo :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    Zwijg over da concert ja :[ want ik wouw daar kei graag naartoe gaan, en ik ben ni geweest, en nu praat iedereen daar over, en da maakt mij emotioneel (':

    Whahah, sexy. Vieze Gerontofiel dat hij is. Ik wist het wel :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    hij heeft toch al vaker een fan op de mond gekust? :p maar die leeftijd heeft je wrsch het trauma bezorg ^^ ik wens je nog veel succes met het verwerkingsproces! ^^

    Lekker :3

    iew :8


    You're a star in heaven.

    JOYCESTYLE schreef:
    Zwijg over da concert ja :[ want ik wouw daar kei graag naartoe gaan, en ik ben ni geweest, en nu praat iedereen daar over, en da maakt mij emotioneel (':


    I need you like a heart needs a beat

    O.O


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    gatver! x_x


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lákker toch :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    gatver hij valt niet op oude vrouwen hé

    Iedereen die bij hem op het podium staat, neemt hij op de bek. Heb ik al vaak gezien op tv.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Omg, een oude vrouw nog wel? ;o
    Alysse was daar ook, en ik zat in haar broekzak. :Y)

    -plat-
    Heeft hij bij zijn vriendin niet genoeg affectie of zo?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson