• [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 21:52 ]

    Hmm het zijn ouders en sommige zijn iets minder in kleding dan de andere komt vanzelf wel goed.


    Some angels have no wings.

    Whut, maakt ze zo'n probleem alleen vanwege je nagellak? o.o
    Omg, ik zou dat niet pikken & het er idd niet afhalen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Gelijk heb je,hier over heeft ze niks te zeggen. Sorry maar ze moet niet zo zeuren over die kleine dingen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zal maar niks zeggen, ik moet nog toestemming vragen als ik 's avonds naar de stad wil. Ben haast 18 =='
    Nou reken maar dat het 'mam mag ik alsjeblieeft naar de staf?' gezeur over is na 15 juli. Fersure.

    Persoonlijk ben ik het met je eens, bepaalde dingen moet aan de persoon zelf worden overgelaten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zwarte nagellak is gewoon schön :D Ik ben geen emo ofzo. Eigenlijk wil ik mijn haar nog zwart verven. Maar zwart is gewoon leuk.

    Ik ben 13 en mijn moeder laat het eigenlijk wel toe. Het is mijn lichaam...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Exercitus schreef:
    Gelijk heb je,hier over heeft ze niks te zeggen. Sorry maar ze moet niet zo zeuren over die kleine dingen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Zeg dat het donkerblauw is, loool. ;D

    Exercitus schreef:
    Gelijk heb je,hier over heeft ze niks te zeggen. Sorry maar ze moet niet zo zeuren over die kleine dingen.


    Music is my fxcking drug. ♫

    ik zou tegen d'r zeggen: ik ga toch ook niet zeggen dat jij geen [vul hier kleur in] nagellak op mag.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Zaitsev schreef:
    Ik zal maar niks zeggen, ik moet nog toestemming vragen als ik 's avonds naar de stad wil. Ben haast 18 =='
    Nou reken maar dat het 'mam mag ik alsjeblieeft naar de staf?' gezeur over is na 15 juli. Fersure.

    Persoonlijk ben ik het met je eens, bepaalde dingen moet aan de persoon zelf worden overgelaten.
    ik ook en ik ben al 18 x_x


    Read this upside down: 370HSSV 0773H