• en dan heb ik het over

    Verblind ~ Mel wallis de vries.

    Ik vind het een aanrader om een keer te lezen, het is op een rare manier heel leuk om te lezen :3
    er worden wel veel moorden "gepleegd", maar het op een goede manier geschreven.
    Vind ik dan he! :3

    Achterkant boek:
    Een verhaal over loyaliteit en manipulatie, over groepsdruk en je verantwoordelijkheid nemen, over schone schijn en ware liefde…

    Max, Nina, Edith, Merlijn, Sjoerd, Maaike en Alexander zijn Amsterdamse scholieren die in de eindexamenklas zitten. Roos zit twee klassen lager en is een populair meisje. Haar ouders zijn gescheiden en ze woont bij haar vader, die weinig tijd voor haar heeft. Wanneer ze verliefd wordt op Alexander, een van de jongens uit het eindexamengroepje, wordt ze liefdevol opgenomen door het vriendengroepje. Als ze op een dag het lichaam van de gewurgde Maaike vindt, is de groep lamgeslagen van verdriet. Maaike lijkt het slachtoffer van een criminele afrekening; haar vader, een bekende topadvocaat, was bezig met een grote zaak tegen de Amsterdamse onderwereld. Dan valt er nog een slachtoffer en slaat de twijfel bij Roos toe. Wie heeft er nog meer belang bij de dood van Maaike? Langzaam vallen alle puzzelstukjes op hun plaats. Maar wil Roos de waarheid wel zien…


    Ik heb ook nog van haar Waanzin en Verspeeld gelezen, die ik ook super vet vond! :3
    Sites met alleboeken van haar: Klik maar hier

    Ik heb hem trouwens vandaag uitgelezen en vandaag begonnen (krul)-dat wilde ik nog even zeggen (A)-

    [ bericht aangepast op 22 mei 2010 - 18:54 ]

    Hij lijkt me best wel wat ja.. :2

    je moet hannibal lecter een keer lezen:p zoo goed.. vooral psychologich erg goed^^ en.. veel moorden :D


    Life sucks, Then you die, You should be happy

    Ik wilde ik nog lezen !
    Ik heb Fout, Uitgespeeld & Buiten Zinnen ook al gelezen.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Dat klinkt veet. Die wil ik ook nog wel eens lezen. (:

    I love her books!


    A line is a dot that went for a walk.

    ja die is mooi ik vind ze allemaal geweldig ik heb drie weken iedere week haar boeken in de bieb gevonden mee naar huis genomen en gelezen. Ik vind Fout goed ik vind alles leuk! maar wel eng voor sommige

    Heb ik ook gelezen. Ze is gewoon echt een geweldige schrijfster. :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wow, klinkt goed! Ga ik binnenkort maar eens lenen bij de bieb dan. [:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik wil 'm lezen!


    You are beautiful, you are love.

    Mel Wallis de Vries is sowieso een hele goede schrijfster!


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb uitgespeeld gelezen tenminste daar ben ik nu aan bezig. Die is ook echt goed!

    Ik vind hem eerlijk gezegt best wel spannend klinken. Maar is het een jeugdboek?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik lees nu buitenzinnen. ik heb Fout en Uitgespeeld van haar gelezen(krul)


    The way we live, is the way we die

    Ik heb ze allemaal al gelezen en ze zijn allen echt bloedstollend spannend! Maar verblind vind ik toch echt degene die ertusseuit springt! Een aanrader!


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Het trekt me niet echt. Klinkt een beetje als een verhaal dat hier op Q bedacht zou kunnen zijn :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.