• oke ik was bij een vriendin logeren en een andere vriendin bleef ook slapen en ik schijn te praten in me slaap. ik ging heel snel recht opzitten en dan te zeggen: schit jenneke.
    en lisanne schrok zich kapot.

    ps: tegen redenen is namen verandert.

    wat doen julie in je slapa?


    Some angels have no wings.

    Mijn vriendje zegt dat ik dat ook wel vaak doe. Hij heeft dit weekend zelfs zijn naam nog gehoord in mijn slaap. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Volgens mij doe ik dat niet. Ik heb wel één keer in mijn slaap gehuild :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    en vriendin van mij slaapwandelt echt megas freaky een keer lag ze in de wasmand. en ik maar zoeken waar ze was.


    Some angels have no wings.

    Praten, slaan, schoppen, huilen. Van alles. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik doe helemaal niets in mijn slaap ik lig gewoon stil mijn vriedin die bleef slapen dacht dat ik dood was ._.


    I'm not even on drugs, I'm just weird. - Alex Gaskarth

    LindyToMars zei op 27 april 2010 - 16:56:

    ik doe helemaal niets in mijn slaap ik lig gewoon stil


    jah ik schop ik sla praat ik doe alles XD


    Some angels have no wings.

    Ik heb mijn ogen half open als ik slaap. En heel soms praat ik ook.

    Ik draai heel veel:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Ik woel en ik praat heel veel. Ik heb zelfs een keer gehuild in mijn slaap, omdat ik een hele erge nachtmerrie had waar ik niet uit wakker kon worden.
    Oh, ik heb ook eens 'Beer en botje' gezongen in mijn slaap x'D
    Ik heb trouwens ook eens een telefoongesprek gevoerd in mijn slaap. En een gesprek met iemand die naast me lag. Van alle gesprekken die ik heb gevoerd in mijn slaap kan ik me niks herinneren.

    [ bericht aangepast op 27 april 2010 - 17:19 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ook in mijn slaap,ik ging is met vriendinnen op kamp en zeiden de hele tijd dat ik liedjes was aan het zingen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik! Het leukste is als je het 's ochtends terughoort. Echt, ik moet er gewoon keihard omlachen.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    jah ik heb een keer iemand helemaal lopen onder vragen.


    Some angels have no wings.

    Ik heb dat een keer meegemaakt bij iemand en toen ging ik allerlei vragen stellen, en diegene gaf daar ook gewoon antwoord op in haar slaap o.o

    Ik heb een paar dagen terug voor het eerst gemerkt dat ik praatte in m'n slaap. Ik wilde zo erg dat iemand ergens mee stopte dat ik in m'n droom schreeuwde en een deel van wat ik zei kwam echt naar buiten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik woel als ik slaap (:


    Just a simple "I love you" (:

    Dat doe ik ook wel! Dan ga ik met van die grote ogen kijken enzo. En als ik bij anderen ben, ga ik slaapwandelen XD


    "Let them eat cake!"