• gratis met de bus vandaag:Y)
    Want de vriend van mijn oma is buschaffeur, en hij was lekker de chaffeur van de bus die ik vandaag moest nemen(puh)

    -ook krijg ik vaak gratis pizza en kippenpootjes van Domino, omdat een goede vriend van mijn broer daar werkt en vaak wat voor me meeneemt:$

    Krijgen jullie ook weleens gratis spullen omdat een bekende bij een bepaalde winkel ofzo werkt?

    [ bericht aangepast op 27 april 2010 - 17:23 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Haha, gelukzak!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nice ^^
    Ik heb een bussypass dus ik moet ook niet betalen -in principe wel voor die pass maar dat boeit nu even niet (a')

    En pizza is lekker :Y)


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Zoo, jij hebt geluk =]
    Eigenlijk nu je het vraagt,
    heb ik nog nooit iets gratis gehad, omdat een bekende bij een bepaalde winkel ofzo werkt XDD


    wth.

    Ik mag vaak gratis met de nachtbus, die is normaal 3 euro. Maar een vriendin van me kent de chauffeur die altijd die bus die ik neem rijd =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Stuiterbal schreef:
    Ik mag vaak gratis met de nachtbus, die is normaal 3 euro. Maar een vriendin van me kent de chauffeur die altijd die bus die ik neem rijd =D


    3 euro?:O
    Ik hoef normaal maar 1,40 euro te betalen:X


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Whahaha lekker!
    Ik krijg nooit iets Ö


    I don't need words to feel those lips.