• Hallo Quizlet,
    Ik heb een probleempje en hoop dat jullie me daar bij kunnen helpen.
    Het zit zo ,ik en mijn vriendin waren heel erg close en ik beschouwden haar als me zus.
    En ik sliep bij haar thuis en ze vertelde me dat haar neef mij leuk vond , maar ik trok me er niks van aan ,want ik was nog niet echt bezig met jongens.
    Die avond waren we alleen thuis ,want haar ouders gingen weg naar familie ,haar neef wilde langs komen en om die avond samen met hem te zijn vond ik hem best wel een leuke jongen.
    In de avond op ping vroeg hij of ik een relatie met hem wilde en ik zei ja ik kreeg steeds meer gevoelens voor hem en had ook mijn eerste kus met hem gedeelt ,later kreeg ik twijfels of hij vreemd ging en ik en mijn nicht hadden hem getest en op dat moment wist ik het zeker hij is een player en hij wilt met mij spelen.
    Hij is trouwens een Marokkaan en ik zelf ben een Tunesiër ,ik had het tegen hem gezegt en hij verleiden mij weer en had het hem vergeven voor de zomer vakantie ging het uit ,omdat hij seks wilde en dat wilde ik niet ik had er echt veel verdriet van en mijn vakantie was er ook door verpest ,omdat ik zoveel verdriet had.
    Nu smeekt hij me terug ik wil wel ,maar ik wil het risico niet nemen dat hij me nog meer pijn gaat doen ,hij zegt zulke lieven dingen tegen me ik weet niet meer wat ik moet doen ik hou ontzettend veel van hem.
    Maar nu ben ik hopeloos ik weet niet wat ik moet doen hebben jullie tips?

    xx


    Don't tchange for other people, just stay youre self

    Dat is rot..
    Maar tja, als je hem terug wil loop je wel het risico dat hij weer verder wil en jij niet.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Je verdient beter. Trap niet in zijn 'mooie woorden', want woorden zijn niet altijd waarheid. Sterkte ermee.


    You are beautiful, you are love.

    MirLiam schreef:
    Dat is rot..
    Maar tja, als je hem terug wil loop je wel het risico dat hij weer verder wil en jij niet.


    Plus dat hij gewoon weer hetzelfde is. Misschien is hij veranderd, maar de kans is zeker aanwezig dat hij hetzelfde is gebleven.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Folklore schreef:
    Je verdient beter. Trap niet in zijn 'mooie woorden', want woorden zijn niet altijd waarheid. Sterkte ermee.


    •*• Lululu •*•

    MirLiam schreef:
    Dat is rot..
    Maar tja, als je hem terug wil loop je wel het risico dat hij weer verder wil en jij niet.


    Ja klopt hij zegt dat hij met mij verder wil en dat hij met mij wil trouwen ,maar ik weet niet of ik hem moet geloven de dingen die hij tegen me zegt raakt me wel ,maar aan de andere kant houd iets me tegen dat ik moet oppassen met deze jongen.
    Het is al een jaar geleden dat ik hem heb leren kennen ,toen het uit ging begon ik me pas te beseffen dat mijn gevoelens voor hem ontzettend veel is.


    Don't tchange for other people, just stay youre self

    Folklore schreef:
    Je verdient beter. Trap niet in zijn 'mooie woorden', want woorden zijn niet altijd waarheid. Sterkte ermee.


    Jaa daar heb je gelijk in dankje wel ! x


    Don't tchange for other people, just stay youre self

    Er zijn idioten in deze wereld en je bent zelf net zo'n grote idioot als je je gezonde verstand negeert en ernaar luistert :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat rot voor je...
    Maar je zegt zelf dat hij een player is en hij met je gevoelens speelt, dus is hij je niet waard. Je verdient zoveel beter! Uit je hoofd zetten, negeren, en opzoek naar iets leukers! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Uchiha schreef:
    Er zijn idioten in deze wereld en je bent zelf net zo'n grote idioot als je je gezonde verstand negeert en ernaar luistert :].


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uchiha schreef:
    Er zijn idioten in deze wereld en je bent zelf net zo'n grote idioot als je je gezonde verstand negeert en ernaar luistert :].


    26 - 02 - '16

    MirLiam schreef:
    Dat is rot..
    Maar tja, als je hem terug wil loop je wel het risico dat hij weer verder wil en jij niet.


    Bad decisions make good stories.

    Niet doen. De ex van mijn beste vriendin heeft haar aangerand toen ze geen seks wilde -ze was 13- en daar zit ze 2 jaar later nog steeds mee. Doe het niet.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 18:47 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Vasilisa schreef:
    Niet doen. De ex van mijn beste vriendin heeft haar aangerand toen ze geen seks wilde -ze was 13- en daar zit ze 2 jaar later nog steeds mee. Doe het niet.


    woow dat is er ja Dankje wel dat je me dit zegt! dan weet ik dat hij daar ook voor instaat is x


    Don't tchange for other people, just stay youre self

    iiloveJBx schreef:
    (...)

    woow dat is er ja Dankje wel dat je me dit zegt! dan weet ik dat hij daar ook voor instaat is x

    Ja, je weet ook echt dat hij zoiets gaat doen, omdat iemand anders dat bij iemand gedaan heeft. Logisch.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat heeft afkomst er mee te maken?
    En zoals iedereen hierboven zegt: negeren.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.