• met een klaag verhaal over R.
    Over hem heb ik eerder al wat topics aangemaakt, zoals. deze.
    Maar dat doet er nu niet toe.

    De laatste dagen praat ik echt weer veel met R., zeker iedere dag en op school praat ik er ook weer redelijk veel mee. Ik weet niet juist hoe het komt, maar dit is zo al sinds vorige week woensdag, 21 april dus. Toen stuurde hij een sms met de vraag hoe het komt dat ik nog gevoelens voor hem had en of dat niet pijn deed. Nou ja, daar was ik dus eerlijk over en ik zei dat het inderdaad wel pijn deed op sommige momenten, zoals dat moment, omdat we er over aan het praten waren en wanneer iemand iets over hem zegt. Toen zei hij dat praten over mij ook pijn deed en dat hij me nooit niet was vergeten. (Je moet weten, ik heb 4 maanden een relatie met hem gehad die al afgelopen is sinds november.) En ook wou hij dat ik hem nooit zou vergeten. Daarop zei ik dat ik dat ook nooit zal doen maar ik hoopte dat ik hem enkel als een vriend kon gaan zien, en niet meer. Waarop hij weer zei dat hij niet zeker wist of hij dat wel wou, dat ik hem als een vriend zou zien. En ook zei hij dat wel nog tijd hadden om na te denken en dat we wel zouden zien.

    Nou zondag hadden we er weer over gesproken, hij vroeg hoe het was in de liefde, nou ja, dat doet er nu niet toe, het komt erop neer dat hij in de war is door mij en het feit hij me iedere dag ziet en ook zei hij dat er misschien ooit wel een kans in zou zitten dat we weer samen zouden komen. Toen vroeg ik of hij dat nog wel zou willen waarop hij antwoorde; ik denk het wel.

    Nouja, fijn, dat geeft toch nog iets of wat hoop, maar die hoop is dus vandaag afgenomen want hij stuurde net dat hij met Anne* zijn ex ging praten omdat hij zekerheid wil.
    Toen hij dat zei vroeg ik waarover dat hij met Anne* ging praten en hij zei over waarom het uit was en alles daarrond. Ik zei dat dat misschien wel het beste was waarop hij antwoorde; Ja, want ik wil zekerheid want ik heb eigenlijk nog gevoelens voor haar, maar dan kwetst ik jou weer, en dat wil ik niet.

    Nou ja, één ding is zeker, op hem wachten doe ik sowieso niet, hij moet een keuze maken.

    Ja heel leuk, zit hij me een beetje hoop te geven en te zeggen dat er nog wel een kans is, maar terwijl heeft hij wel gevoelens voor zijn ex?

    *Anne is niet haar echte naam.

    -Dank je voor het lezen, ik weet het, het is een heel verhaal maar ik moest het gewoon eventjes kwijt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Het lijkt of hij tegen jou hetzelfde zegt als tegen haar :'s
    maar ik kan het ook helemaal verkeert begrijpen...


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Duchesse schreef:
    Het lijkt of hij tegen jou hetzelfde zegt als tegen haar :'s
    maar ik kan het ook helemaal verkeert begrijpen...


    Ik weet niet wat hij tegen haar zegt.
    Hij is een tijdje heel erg boos op haar geweest, maar nu wilt hij gewoon met haar praten omdat hij zekerheid wilt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik denk dat hij het zelf niet weet. En doen zoals je zegt vooral niet op hem blijven wachten.

    Jongen zijn echt raar..
    sorry, maar hier kan ik je echt niet mee helpen :x


    it's so empty living behind these castle walls

    Ah schatje

    UNCOMMON schreef:
    Ah schatje


    Dankjewel, lieve schat!<3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson