• Ik bloed dus serieus al maanden uit mijn neus en sinds een week krijg ik ook last van mijn oren.

    Het bloeden in mijn neus is niet erg. Meestal snuit ik en dan hangt de zakkendoek vol bloed, maar dat is het dan ook. Dit heb ik al maanden.

    Gisteren kuiste ik mijn oren uit en wat denk je? Oorstokje rood...

    Weten jullie wat dit kan zijn?


    Let the Night embrace you

    Ik zou naar de huisarts gaan.


    You can run but not hide

    Het klinkt iniedergeval niet goed. Een vriend van me heeft ook al een maand of twee lang non-stop een bloedneus. Ik zou toch maar eens langs de dokter gaan.


    your eyes are like stars in the night.

    Het kan iets met je hersenen zijn, maar dat weet ik niet zeker.
    Zoals hierboven al werd gezegd; Even langs de dokter gaan.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik zou toch maar ff naar de dokter gaan,het kan ernistig zijn. Ik bedoel er kan wel iets met je hersenen of zo zijn


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Klinkt serieus, je hebt toch geen pijn?

    Design schreef:
    Ik zou naar de huisarts gaan.

    Zou een wond in de Buis van Eustachius [/of hoe je het ook schrijft] kunnen zijn
    een dokter kan in elk geval het antwoord geven


    Why don't you break my heart

    mijn vader had laatst een non-stop bloedneus. Hij had te veel stres x'D
    maar ik zou naar de huisarts gaan Ö


    T O K I O H O T E L < 3

    21Guns schreef:
    Klinkt serieus, je hebt toch geen pijn?

    Enkel in mijn oren. Ze doen soms gewoon binnenin zeer en jeuken verschikkelijk.
    Ik had ook een week geleden dat mijn oren een verstopt geluid maakten. Toen hoorde ik allerlei stemmen en de wind dat door zo'n houten buis ging, maar ik was binnen en het was muisstil..

    En ik zal proberen naar de dokter te gaan, maar ik weet totaal niet hoe ik daar kan komen...


    Let the Night embrace you

    Dat had ik laatst ook. Ik had telkens een bloedneus, drie keer per dag. Maar ik kreeg nooit wat aan mijn oren ;o. Ga anders beter naar de dokter.


    All this dampness is damp.

    Rosario schreef:
    (...)
    Enkel in mijn oren. Ze doen soms gewoon binnenin zeer en jeuken verschikkelijk.
    Ik had ook een week geleden dat mijn oren een verstopt geluid maakten. Toen hoorde ik allerlei stemmen en de wind dat door zo'n houten buis ging, maar ik was binnen en het was muisstil..

    En ik zal proberen naar de dokter te gaan, maar ik weet totaal niet hoe ik daar kan komen...

    dokter van wacht bellen?

    Design schreef:
    Ik zou naar de huisarts gaan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Design schreef:
    Ik zou naar de huisarts gaan.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    1 woord: Dokter!


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    1 woord: Dokter!


    For once I want to be the car crash.