• GOEDZO!

    Flinke klikker. (krul)

    Nou, jullie moet me helpen! Een bandje, Chronic Sin, doet mee aan een online wedstrijd en hopen zo een promotieclip te winnen. Momenteel staan ze eerste en de wedstrijd eindigt op één mei, maar het bandje dat tweedes staat, heeft ineens meer dan honderd stemmen bij. oO

    Nu staan ze maar 30 stemmen voor en dat is sehr riskant aan het worden haha. :')

    Jullie moeten dus op Chronic Sin stemmen, want ze verdienen het écht heel hard. Het zijn gewoon vet harde podiumbeesten met ongelofelijk veel talent voor hun leeftijd. :'D

    Dus, klikkie en stem! En ook op Facebook/Twitter posten. :3

    Jullie zouden mij, maar vooral de bandleden, een héél groot plezier doen. (cat)

    EDIT
    Menseeeen, het is de laatste dag om te stemmen, dus alsjeblieft allemaal nog een keer. <3

    BTS komt echt veel te dichtbij en hebben heel veel connecties. =/

    EDITEDIT
    CHRONIC SIN HEEFT GEWONNEN !
    Dankje iedereen voor het stemmen. (flower)


    [ bericht aangepast op 1 mei 2010 - 9:22 ]

    Ik heb gestemd :'D

    Gestemd (=


    Never run out of reasons to smile...

    gestemd ;D

    Dankjeeee! (flower)

    Gesteeeemd. :9~


    Only losers can act the way you do

    Me likes. :9~

    Haha, dat groepje dat tweedes staat, ga ik morgen live aan het werk zien. :'D

    [ bericht aangepast op 29 april 2010 - 20:58 ]


    Only losers can act the way you do

    Virtus schreef:
    Haha, dat groepje dat tweedes staat, ga ik morgen live aan het werk zien. :'D

    Huh? Echt?

    Hahaha, die zitten/zaten bij mij op school. :'D Enkel Simon (zanger) zit hier nu nog, in het zesde. :'D

    Prodigy schreef:
    (...)
    Huh? Echt?

    Hahaha, die zitten/zaten bij mij op school. :'D Enkel Simon (zanger) zit hier nu nog, in het zesde. :'D
    Ja, er is morgenavond een festival bij mij op school waarvan de opbrengst naar Unicef voor Haïti gaat: RP 4 Haïti. En die treden daar op. :')

    [ bericht aangepast op 29 april 2010 - 21:10 ]


    Only losers can act the way you do

    Virtus schreef:
    (...)Ja, er is morgenavond een festival bij mij op school waarvan de opbrengst naar Unicef voor Haïti gaat: RP 4 Haïti. En die treden daar op. :')

    Wat stoer. :'D

    Ze zijn ook best heel erg goed, haha. Vorig jaar (of twee jaar geleden) hebben ze zelfs een wedstrijd gewonnen en mochten ze touren door Zweden. oO

    Heb Chonic Sin en BTS nu al verschillende keren gezien, maar vind Chronic Sin net iets beter, omdat ze echt het publiek entertainen, buiten de muziek om. ^^

    Gestemd (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    gestemd


    I need you like a heart needs a beat

    Menseeeen, het is de laatste dag om te stemmen, dus alsjeblieft allemaal nog een keer. <3

    BTS komt echt veel te dichtbij en hebben heel veel connecties. =/

    Ik heb gestemd! Hoe vaak kan je per dag stemmen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    L0VEDRUNK schreef:
    Ik heb gestemd! Hoe vaak kan je per dag stemmen?

    1x normaal. :Y)

    Dus al je vrienden op de hoogte brengen. :'D

    En dankje! (flower)