• Haaii ^^

    Jaah ik wil over iets jullie mening heben. DAt iets is een idee voor een nieuwe Quiz. De quiz ziet er ongeveer zo uit.

    Een meisje is geboren uit de buik van de moeder van Georg Listing die nu ongeveer 4 jaar oud is. Het meisje krijgt de naam Jéléna. Ze heeft een supergoede band met haar broer en wanneer haar broer bevriend geraakt met Gustav Schäfer en Bill en Tom Kaulitz is het alsof de wereld voor haar instort. Georg is nu 15 jaar en Jéléna is er 11. Doordat haar broer zoveel met die 3 andere jongens omgaat is het alsof hij Jéléna helemaal vergeet en dat raakt haar hard. Haar moeder en vader staan op het punt te scheiden waardoor het nog moeilijker word om verder te gaan dus besluit ze haar tassen te pakken en weg te lopen naar een beter huis waar iedereen wél aandacht heeft voor haar. Als Georgs moeder en vader en Georg zelf dát te weten komen storten hun werelden in. Overal doen ze pogingen om haar te vinden, bellen de polite, hange fliers op,... maar niets helpt. Ongeveer 5 jaar later is Jéléna opgegroeit tot een bloedmooie vrouw en woont ze bij een 'lieve' man. Altans dat denkt ze want als ze te weten komt adt hij haar wil gebruiken voor vanalle viezigheden loopt ze weer weg. Jéléna zwerft rond door de straten van Berlijn totdat ze een oude bekende tegen het lijf loopt. Georg. Ze herkent hem meteen en vliegt hem om de nek. Georg hrkent haar niet en weet écht niet wat er gebeurt. Ze legt alles uit en hij is superblij hem te zien. Als Jéléna weet dat hij nogaltijd met Gustav, Bill en Tom omgaat blijft ze koppig doen. Totdat ze verliefd word op 1 van hun 3...

    Is dit wat?
    Zojah, dan maak ik er een Quiz van. Zo nee, blijft dit een verzinsel van me ^^.

    xxxx(H)

    Ik vind m echt goed! Dus maken die quiz :P ;)


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Doen! Klinkt echt vet cool weetje:O zeg het even als de 1e del er is..:O


    Pictures fade away, but memories are forever

    Hier móét je gewoon een serie van maken! en ik zal 1 van je allergrootste fans zijn!

    xX


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    daar moet je een serie van maken want die ga ik zeker volgen

    O_o

    SEG MR WNNR 1E DEEL ERIS


    We can only learn to love by loving.

    Jaa je moet ermee doorgaan hoor! XD
    Dan moet je wel ff zeggen wanneer deel 1 er is hoor!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ANNELIES!(H)

    Sgaat laat het me op Billneukerx3 weten als deel 1 er is!

    xx Renee

    Okay ^^

    Ik ga hem er hoogstwaarschijnlijk opzetten :D

    Nu eerst nog rollen verdelen <3

    Goed goed goed!


    You are the one <33

    DOEN !!!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    goedgoed