• De Carlifornische ... gaat studeren in New York om journaliste te worden,Als snel krijgt ze zowel rivalen als vrienden.

    De uitleg is een beetje kort maar ja...

    ik zoek nog:
    Hoofdpersonage
    -Demy Newton
    Kamergenoot
    -Jaimy-lee Allison Debois
    Vrienden/Vriendinnen(kamergenoot is ook vriend)
    -Zita O'Kneef
    -Louis Bourne
    -Rosalie 'Ro' Evans
    -
    Vijanden
    -Katy Clark
    -Paris Stoner
    -nicky whitlock
    Crush
    -Damian
    Beste vriendin uit Carlifornie
    Rachelle goulding

    Heb je nog een leuk idee voor rol zeg het me!

    invullen
    Naam:
    Foto:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Extra:

    -Bij sommige rollen zal ik af en toe nog info moeten vragen-

    Ik kies niet de eerste,wel de beste
    Het kan zijn dat ik je leeftijd aanpas

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 17:12 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Rol: Kamergenoot
    Naam: Cynthia Wedmore
    Foto: http://s11.bdbphotos.com/images/orig/c/1/c18vmg9dn8eh9gn8.jpg
    Leeftijd: 17
    Karakter: Lief, vreemd, artistiek, open, snel kwaad, snel verliefd, slaagt erin haar kamer in een paar minuten in een wanhoop te veranderen
    Extra: Ze kan piano, dwarsfluit en ukelele spelen, goed in tekenen

    [ bericht aangepast op 2 mei 2010 - 22:29 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    kamergenoot of maakt niet uit
    Naam:Louis Bourne
    Foto: LB
    Leeftijd:16
    Karakter:Louis is één stil slim meisje, ze neemt altijd wijze besluiten en zal zich nooit bemoeien met kinderachtige ruzies. Louis is wel erg bijdehand omdat ze altijd gelijk wil hebben, louis kan erg mysterieus overkomen als je haar niet kent. maar vrienden van haar weten dat ze één echte vriendin is
    Extra:louis heeft al twee jaar een vriendje, alex darko

    [ bericht aangepast op 2 mei 2010 - 22:42 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naam: Samantha Brown
    Foto: Zoek ik nog
    Leeftijd: 19 (ze gaat naar univ, dus denk ik dat ze wel 18+ met zijn?)
    Karakter: Een doorzetter, twijfelaar, romanticus, betrouwbaar, beetje lui als het op schoolwerk aankomt, komt niet altijd voor haar mening uit, houdt van feestjes/lachen/muziek/schrijven/vrienden
    Extra: Heeft nog nooit een vriendje gehad en is daarom dus vrij onzeker over relaties met jongens.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik wil wel (A) :P
    Rol: een Vriendin,of de kamergenoot,of een vijand XD Het maakt me niks uit.
    Naam: Cheria 'Cherry' Bennet
    Foto: Cherry~
    Leeftijd: 16
    Karakter: Hyper,Lief,vrolijk,optimist,kinderlijk,fantasievol,vergeetachtig,onhandig maar kan op momenten een echte 'moeder-type' zijn.
    Extra: Heeft altijd een camera op zak en maakt overal foto's van ook is ze verlsaaft aan druiven


    Without the Darkness,we can be blinded by Light

    Kamergenoot:
    Naam: Rosalie 'Ro' Evans
    Foto: Ro Evans!
    Leeftijd: Zestien
    Karakter: Speels, vrolijk, levendig, nieuwschierig, moedig, humoristisch, hoogbegaafd, houdt van feestjes, kan nogal bot overkomen, houdt van sarcastische moppen, eerlijk en sociaal
    Extra: studeerd fotografie, bespeeld gitaar en harp en is verslaafd aan Logan Lerman, ontwerpt haar eigen kleren waardoor ze geen mode meer moet studeren.

    Eerlijk gezegd wil ik graag in je verhaal.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Hoofd persoon

    Naam: Demy Newton
    Foto:http://cdn.buzznet.com/assets/users16/lindsaywoods/default/new-hair-blue-turquoise--large-msg-12502991019.jpg
    Leeftijd: 18
    Karakter: Lief,Verlegen,slim.behulpzaam.zorgzaam.trouw stata voor anderen klaar
    Extra: is goed in zingen en dansen en is bevriend met The Jonas Brothers

    Komaan nog een paar,ik kies pas al ik genoeg aan meldingen heb


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    rol:vijand (haha leek me wel leuk)
    Naam:nicky whitlock
    Foto: http://usbrisados.files.wordpress.com/2009/01/hayley-williams.jpg
    Leeftijd:18
    Karakter: kan er niet tegen als mensen over haar roddelen, hyper, kan best gemeen zijn, maakt vaak gemene opmerkingen als ze ruzie heeft, doorzetter/
    Extra: nietdatikweet


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Rol: crush (neem aan dat dat een jongen is?)
    Naam: Damian Ford
    Foto: Damian
    Leeftijd: 20
    Karakter: Damian is een typische atleet, hij is op de universiteit belandt door een studiebeurs en houdt zich meer bezig met sport dan school. Hierdoor denken veel mensen dat hij alleen maar uiterlijk is, maar hij is eigenlijk heel intelligent en heeft veel meer inhoud dan mensen denken. Hij heeft een goed gevoel voor humor en neemt dingen heel licht op, hij is niet vaak serieus. Hij is een moeilijke vangst voor meisjes maar als je hem eenmaal hebt zal hij je trouw blijven, het is nogal een romanticus.
    Extra: Studeert media en hoopt later een baantje als presentator te krijgen

    [ bericht aangepast op 4 mei 2010 - 17:01 ]


    Love is overrated

    Rol: kamergenoot of iemand anders..
    Naam: Zita O'Kneef
    Foto: zita
    Leeftijd: 21?
    Karakter: Zita leeft in stilte en houdt zich het liefst op de achtergrond. Meer dan de helft van haar tijd besteed ze aan lezen en schrijven. Ze is graag op de hoogte van wat er om haar heen gebeurd en is daarom erg oplettend, hoewel je het niet van haar zou zeggen. Verder houdt ze van orde en een schoon leefmilieu. Bij haar thuis zal je nooit een stoflaag terug vinden.
    Extra: Ze studeerd litratuur met een avondcursus filosofie. Ze is vegetariër sinds haar 16.


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    SukiDa schreef:
    Rol: kamergenoot of iemand anders..
    Naam: Zita O'Kneef
    Foto: zita
    Leeftijd: 21?
    Karakter: Zita leeft in stilte en houdt zich het liefst op de achtergrond. Meer dan de helft van haar tijd besteed ze aan lezen en schrijven. Ze is graag op de hoogte van wat er om haar heen gebeurd en is daarom erg oplettend, hoewel je het niet van haar zou zeggen. Verder houdt ze van orde en een schoon leefmilieu. Bij haar thuis zal je nooit een stoflaag terug vinden.
    Extra: Ze studeerd litratuur met een avondcursus filosofie. Ze is vegetariër sinds haar 16.



    Oh vergeten,
    Zita is smoorverliefd op haar leerkracht Filosofie (die 28 jaar is)


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    sorry dubbel post

    [ bericht aangepast op 4 mei 2010 - 18:26 ]

    Kamergenote
    Naam: Jaimy-lee Allison Debois (spreek je uit als Debwa)
    Roepnaam: jay
    Foto: http://images.fanpop.com/images/image_uploads/Rory-Gilmore-gilmore-girls-34512_766_1024.jpg
    Leeftijd: 19
    Karakter: spontaan, nieuwsgierig, chaotisch, egoistisch. zorgzaam
    Extra:
    Jay heeft niet zo'n makelijk leven achter de rug. nadat haar ouders waren omgekomen bij een auto ongeluk is ze verslaaft geweest aan harddrugs. nu is het gelukkig wat minder maar ze heeft nog steeds moeite om eraf te blijven. Verder kan ze goed zingen en houd veel van dieren.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2010 - 18:25 ]

    Rol: Vijand
    Naam: Katy Clark
    Foto: Klik!
    Leeftijd: 19 jaar.
    Karakter: Arrogant, dom, egoïstisch, aanstelster en heeft domme humor.
    Extra: Katy is een erg dom persoon en heeft ook erg veel neppe vrienden. Ze is erg populair en elke jongen is bijna verliefd op haar. Ze heeft een navelpiercing en een chihuahua.


    *~* Proud Luxury *~*

    rol: vijand xd
    Naam: Paris Stoner
    Foto:paris
    Leeftijd: 19
    Karakter: arrogant,zelfverzekerd,bitch,vals xd
    Extra: ze is slim maar dan op een slechte manier vals dus,geeft veel om haar uiterlijkheef en hond genaamd Puf.
    eigenlijk is ze van binnen erg onzeker maar dat verberght ze met gemeen vlas,en arrogant doen.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2010 - 12:49 ]


    Dress me, I'm your manne-quin