• ik heb deze week een zeer ingewikkelde week gehad. en het ging niet zozeer rond mij, maar rond een vriendin en haar liefje; dus mijn vriendin had een lief, tim, lief stelletje, maar komt plots basten in het leven van tim. basten is homo, kust basten tim en krijgt tim rare gevoelens voor basten. hij maakt het uit met laura, mijn vriendin. maar nu denkt tim dat hij een grote fout is begaan. en tim komt nu al een heel weekend zijn kamer niet meer uit. niet om te eten, te drinken, hij slaapt zelfs amper. en als ik hem bel dan neemt hij op maar zegt helemaal niets. ik maak me zo een zorgen, hoe kan je een depressief iemand opbeuren, want het lukt me langs geen ene kant ;(


    It even took me by surprise

    Hmm, geen idee. Als hij niet eens opneemt, kan je er misschien eens langs gaan. Zeg het tegen zijn ouders dat je je zorgen maakt om hem.


    Tanya is de beste.

    Je kan nogaltijd naar hem gaan om te praten, chocolade daar worden mensen meestal vrolijk van.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Pliena schreef:
    Hmm, geen idee. Als hij niet eens opneemt, kan je er misschien eens langs gaan. Zeg het tegen zijn ouders dat je je zorgen maakt om hem.

    Hij neemt wel op, maar hij zegt niets.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Vanishing schreef:
    Je kan nogaltijd naar hem gaan om te praten, chocolade daar worden mensen meestal vrolijk van.

    Vanishing schreef:
    (...)
    Hij neemt wel op, maar hij zegt niets.

    Oei, verkeerd gelezen. Muh, ik ben niet goed in raad geven.


    Tanya is de beste.

    Langsgaan inderdaad.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    hij lust geen chocolade ;p en wat als hij mij niet binnen laat?


    It even took me by surprise

    Kryptonite schreef:
    hij lust geen chocolade ;p en wat als hij mij niet binnen laat?

    Klim door het raam, haha.

    Kryptonite schreef:
    hij lust geen chocolade ;p en wat als hij mij niet binnen laat?

    Inbreken, tenzij misschien laten zijn ouders je wel binnen. Ben & jerry ijs dan.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Praat met zijn ouders of(als hij dat heeft) zus/broer


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    hij is achtien en woont alleen, oh god, dit is moeilijk ;o


    It even took me by surprise

    Kryptonite schreef:
    hij is achtien en woont alleen, oh god, dit is moeilijk ;o

    Euh, heeft hij geen reserve sleutel onder zijn deurmat liggen?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    weetje, ik laat hem nog even, ga woensdag wel bij hem, doe ik normaal gezien altijd. n.n


    It even took me by surprise

    Kryptonite schreef:
    weetje, ik laat hem nog even, ga woensdag wel bij hem, doe ik normaal gezien altijd. n.n

    Goed idee.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ravel schreef:
    Langsgaan inderdaad.


    Hope goes lost but never dies.