• Haaii <3

    Nou, ik heb een titel nodig voor m'n verhaal. Weten jullie soms 1? Hier wat info ove het verhaal ^^

    Een meisje is geboren uit de buik van de moeder van Georg Listing die nu ongeveer 4 jaar oud is. Het meisje krijgt de naam Jéléna. Ze heeft een supergoede band met haar broer en wanneer haar broer bevriend geraakt met Gustav Schäfer en Bill en Tom Kaulitz is het alsof de wereld voor haar instort. Georg is nu 15 jaar en Jéléna is er 11. Doordat haar broer zoveel met die 3 andere jongens omgaat is het alsof hij Jéléna helemaal vergeet en dat raakt haar hard. Haar moeder en vader staan op het punt te scheiden waardoor het nog moeilijker word om verder te gaan dus besluit ze haar tassen te pakken en weg te lopen naar een beter huis waar iedereen wél aandacht heeft voor haar. Als Georgs moeder en vader en Georg zelf dát te weten komen storten hun werelden in. Overal doen ze pogingen om haar te vinden, bellen de polite, hange fliers op,... maar niets helpt. Ongeveer 5 jaar later is Jéléna opgegroeit tot een bloedmooie vrouw en woont ze bij een 'lieve' man. Altans dat denkt ze want als ze te weten komt adt hij haar wil gebruiken voor vanalle viezigheden loopt ze weer weg. Jéléna zwerft rond door de straten van Berlijn totdat ze een oude bekende tegen het lijf loopt. Georg. Ze herkent hem meteen en vliegt hem om de nek. Georg hrkent haar niet en weet écht niet wat er gebeurt. Ze legt alles uit en hij is superblij hem te zien. Als Jéléna weet dat hij nogaltijd met Gustav, Bill en Tom omgaat blijft ze koppig doen. Totdat ze verliefd word op 1 van hun 3...

    Als jullie een titel weten, drop die dan plz!

    xx(H)

    Okay, lekker véél reactie's -.-

    Gone but not Forgotten

    ik ben aan het denken,maar je hebt ook niet echt iets makkelijks uitgezocht x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Neej maar wel origineel :D

    ja dus moet er een orginele titel komen ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Inderdaat :]

    Okay mensen xNIJNTJE is aan het denken x]

    Georg,I'm your long lost sister ! Now i'm back and in love with your friend

    Als me er nog iets te binnen schiet hoor je het van me ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    en xNIJNTJE heeft nagedacht

    Amen (A)


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Omg ik ben denken maar ik weet niks dus ga ik verder denken! (A)


    I do not hook up.

    I'm Forgotton for a year. But now i see you and i want a new start but not whit you're friends!

    Okee wow dat was het :P Ik weet anders echt niks!


    I do not hook up.

    Okay denk maar héél hard na want heb hem dringend nodig! Ben albezig aan de proloog alleen zonder titel -.-

    Nou lolly wat vind je van onze ideen xd


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Back from everywhere and in love with my brothers friend

    hmmm
    juist x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Lolly vind de ideeën goed ^^

    Lolly kan zelfs niet kiezen tussen deze titels -.-

    I'm Forgotton for a year. But now i see you and i want a new start but not whit you're friends!

    Georg,I'm your long lost sister ! Now i'm back and in love with your friend

    Back from everywhere and in love with my brothers friend