• Telkens als ik met me fiets rij of aan het stappen ben,heb ik soms schrik.Dan hoor ik so 'n auto achter me super hard rijden en dan denk ik steeds dat ie me overhoop gaat rijen :P

    Hebben jullie dat ook?
    En wat voor schrik heb jij?


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    schrik als ik s'avonds alleen op straat moet lopen dan begin ik alles te horen! xD


    Your Butt is Mine!

    Jhaa !! of met een brommer zie vlak langs je komt das oowk eng !!:S

    Wat voor schrik ? gewoon beangstigend xD

    Ik heb schrik als er een deur van een donkere kamer 's avonds openstaat ^^, Zéker als ik alleen thuis ben ;]


    007

    Over alles eigenlijk.
    ·Ik ben bang dat een 3e klasser mij in de sloot gaat schoppen.
    ·Ik ben ook bang dat ik van de trappen pleur
    ·'s Avonds als ik naar huis fiets(ik woon niet in de veiligste wijken)
    · Als een leraar eng doet denk ik dat ik word gegijzeld(had ik voor het laatst met Frans).


    Ik ben wel vreselijk bang vr DONKERx3

    Is eng Ö


    A. ikmisje.

    Ik ben bang van vrachtwagens. Ik ga gewoon stil op het voetpad staan als er zo een aankomt. :3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    snachts op straat zijn is eng, ik en een vriendin gingen een nachtje door
    overal politie, en ik had gezegt tegen mn mam dat ik bij die vriendin sliep, en zij zei tegen haar vader dat zij bij mij sliep, dus als we aangesproken werden door de politie werden we ZEKER weten thuis gebracht en dan hadden we een heeeel groot probleem xD


    I don't need words to feel those lips.

    Ik ben bang als ik zo alleen door een straat loop en het is keidonker en dan denk ikd at er iemand achter me loopt.

    ik ben bang voor.....blunders , uitgelachen worden , nog meer blunders , op mn bek gaan , donkere vieze , naar pis-stinkende steegjes met allemaal junkies, achterna gelopen worden als het donker is , leraar wiskunde , 6de klassers die zo heel lang zijn en je omver lopen XD, horrorfilms;) , mn zus (L)


    xx Melanie

    Ik ben bang voor smurfen :Y)

    Neejoh, ik ben bang voor.. Merel(H), Myn verloofde, Spinnen, &nd Pedo's xD


    Movie hunter.

    Ik heb schrik als ik :

    Alleen van mijn vriendin naar huis moet rijden of stappen.
    Dan heb ik gewoon het gevoel dat iemand mij volgt (en dat is al gebeurd te voet en met de auto) en dan begin ik gewoon keihard te rennen dude o_O


    I found myself in Wonderland.