• Zoals de titel zegt wie gaat erheen? Ik wel in ieder geval :3, de rest vind ik crap en ik kom alleen voor Jeffree. Het is trouwens al uitverkocht dus ga er niet heen als je geen kaartje hebt (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Het is idd niet veel, ik wilde gaan maar ben gewoon vergeten kaartje te roggelen. haha. Have fun!


    'All that shines turns to rust'

    L0VEDRUNK schreef:
    Haha, nog nooit van gehoord. Maar veel plezier dan jij!
    Gheheh echt niet? Dat is die travo met die roze haren! Ik weet zeker dat je vast wel al een keer een plaatje van hem hebt gezien ofzo :'D. Klik.


    Wie du mir, so ich dir.

    Was het leuk?(krul)


    Smiling but close to tears.

    Boomba schreef:
    Het is idd niet veel, ik wilde gaan maar ben gewoon vergeten kaartje te roggelen. haha. Have fun!
    Gheheh ja het was inderdaad ook al uitverkocht ja :'D. Maar twas gister, :3. Twas super vet!


    Wie du mir, so ich dir.

    XTC schreef:
    Was het leuk?(krul)
    Jaaaaa!! Het was zo awesome! Alleen het publiek was kut, zoals altijd hahaah :'D. Een stelletje van die halvegare emo's die de hele tijd aan het zeggen waren hoe erg ze zichzelf waren terwijl ze de hele tijd andere op hun uiterlijk aan het afzeiken waren :'D. En ook echt duwen als de neten, om gewoon niks, haha. Nog erger als bij tokio Hotel, serieus :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Jaaaaa!! Het was zo awesome! Alleen het publiek was kut, zoals altijd hahaah :'D. Een stelletje van die halvegare emo's die de hele tijd aan het zeggen waren hoe erg ze zichzelf waren terwijl ze de hele tijd andere op hun uiterlijk aan het afzeiken waren :'D. En ook echt duwen als de neten, om gewoon niks, haha. Nog erger als bij tokio Hotel, serieus :'D


    hahahaha.
    Wat doet Jeffree Star eigenlijk? -dom-
    Zingen ofzo? denk ik. ;o


    Smiling but close to tears.

    XTC schreef:
    (...)

    hahahaha.
    Wat doet Jeffree Star eigenlijk? -dom-
    Zingen ofzo? denk ik. ;o
    Mooi wezen, ghehe :3 en uhm ja zingen (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Oepsie, das waar ook! Sta je nog op de foto met m ofzo? Had al foto's gezien dus had moeten weten dat 't gister was.


    'All that shines turns to rust'

    Boomba schreef:
    Oepsie, das waar ook! Sta je nog op de foto met m ofzo? Had al foto's gezien dus had moeten weten dat 't gister was.
    Nah had ik geen zin meer in. Na Jeffree zjn we gegaan. Ik vind BrokenCyde toch geen flikker aan dus daar hebben we niet eens meer naar gekeken (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.