• ik vind het ni erg dat iedereen een eigen mening heeft. de 1 hoort die groepen graag en de ander andere groepen. maar als ze ze beginnen uit te schelden dat vind ik er echt over.
    daar word ik zo kwaad van :@
    als jullie willen weten waarover ik het heb check

    http://nl.netlog.com/go/explore/videos/videoid=332455

    voor da ge zoiets zegt moe ge ook eerst moeite doen om naar hun songs te luisteren hé
    welcome to the black parade : We'll Carry on
    famous last words : I am not afraid to keep on living
    I am not afraid to walk this world alone
    da's echt miserie hé als ge engels kunt dan weet ge wa die tekste wille betekenen.
    da's teminste beter dan over ne stomme paraplu zinge og over hoe mooi de bene van een vrouw ni zen zoals de meest vn R&B zinge


    Amen! echt goe gezegt!


    HaveFun!

    Oh my fuck. Dood aan die mensen die My Chem afzagen. O__ô
    MY CHEM IS MUCH BETTER DAN DIE STOTTERENDE NEGERS MET TEVEEL BLING-BLING!
    Stackind heeft haar mening gegeven. Ö


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    ben blij dat er nog mense zen die er zo over denke

    Omg!:O Die mensen moeten hun bek houden >.<
    Door Gerard en VS ben ik dit lied leuk gaan vinden! Ik heb MCR nog nooit live gehoord, maar volgens mij zijn ze super!


    bla bla bla

    ik ben er geen fan van maar zeker ook geen hater want ik vind somige liedjes van hen heel goed.

    maar eum...ilovemusic bij th doen ze dat ook.
    gwn proberen te negeren.


    I need you like a heart needs a beat

    Omg!:O Die mensen moeten hun bek houden >.<
    Door Gerard en VS ben ik dit lied leuk gaan vinden! Ik heb MCR nog nooit live gehoord, maar volgens mij zijn ze super!


    ja ze zen ook super live. en vond het lieke goe als Gerard dat klein stukje song en vn vanilla sky

    ik ben er geen fan van maar zeker ook geen hater want ik vind somige liedjes van hen heel goed.

    maar eum...ilovemusic bij th doen ze dat ook.
    gwn proberen te negeren.


    mr ben er vooral zo kwaad om omdat ik dacht dat die persoon een vriendin van me was. als ik begon over mcr of over gerard dan zij ze altij da die wel goe klinken. en dan gaf ze mij een link door van rihanna an dan dacht aan dat filmpje ik heb dat doorgestuurd en dan zecht ze dat ze de mcr fans haat
    ik had me dan blijkbaar vergist da ze een vriendin was

    Omg. Stelletje zagende poeperts ! Mij make Rihanne en die shit toch ook nie uit? Wrm ons dan wel? Ze kunne bet er same meedoen met mij om een leven te zoeken -.-'


    What's wrong whit loving someone?

    Ooh dat is echt geen echte vriendin! Ze moet accepteren wat jij leuk vind hoorw en niet zeggen dat ze mcr fans haat want dat vind ik laag >.<


    bla bla bla

    (...)

    mr ben er vooral zo kwaad om omdat ik dacht dat die persoon een vriendin van me was. als ik begon over mcr of over gerard dan zij ze altij da die wel goe klinken. en dan gaf ze mij een link door van rihanna an dan dacht aan dat filmpje ik heb dat doorgestuurd en dan zecht ze dat ze de mcr fans haat
    ik had me dan blijkbaar vergist da ze een vriendin was

    Dat verhaal klinkt me bijzonder genoeg bekend in de oren. -__-
    Ik weet wat je bedoelt Ö


    If you don't listen, you're never gonna learn.