• HoiHoi(:

    Ik ga vrijdag naar Walibi!!:D Met nog 4 andere mensen:D Maar als het heel druk is kunnen we waarschijnlijk niet alle attracties afgaan... Dus wie heeft er tips, waar moeten we ECHT in?:P
    En wie gaat er nog meer vrijdag naar Walibi? xD
    En als je 8 of 9 bent, mag je dan niet overal in of wel? Want er gaat dus ook een meisje van 8 of 9 mee.

    Xxx


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Goliath : D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Amante schreef:
    Ik vind de meeste attracties wel leuk, maar ga je naar walibi in België of in Nederland?
    En van dat meisje van 8 of 9, de leeftijd doet er niet toe. Het hangt af van de grootte (:


    Inderdaad, het gaat om de lengte. -volgens mij was het in Walibi- Maar er staat waar je binnenkomt, en als je naar de Xpress (voorheen Superman geloof ik) gaat, dan staat er zo'n soort kast, en daar word dan je lengte opgemeten, en dan krijg je zo'n bandje om;).. Maar ik weet dus niet zeker of dat in Walibi was;)..

    En je moet in ieder geval in de Xpress, Space Shot, Goliath en Robin Hood gaan. In de El Condor zou ik niet gaan, want de keren dat ik geweest ben -ook toen het rustig was- moest je daar vet lang wachten, en hij is het niet waard om zo lang te wachten, vind ik.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.