• Once upon a time in Argentina.
    Chalina heeft een gelukkig leven, niets te klagen. En met de zomer weer in zicht, mag ze ook weer een vakantie uitkiezen. Argentinië! Daar aangekomen word ze het slachtoffer van een weddenschap tussen een nog jonge en onbekende Lionel Messi en zijn vriend. Lionel wint de weddenschap en laat Chalina met een gebroken hart achter. Chalina zwéért het er niet bij te laten, en broed al jaren op een goede strategie om 'die vervloekte Argentijn' terug te pakken. En nu, met het WK 2010 in zicht, heeft ze er eindelijk een gevonden.


    Al vergeven rollen:
    - Vriendin David Villa + BF - VivaEspana
    - Vriendin Cristiano Ronaldo - Portugal
    - Vriendin Fernando Torres - Springbreak
    - Vriendin Simon Kjaer + BF - Guitarsolo
    - Vriendin Sergio Ramos + vriendin - Cameroon
    - Vriendin Robin van Persie - Damonisme
    - Vriendin Nicklas Bendtner - Denmark
    - Vriendin Spaanse Elftal + vriendin - Argentina
    Messi, Cole & Affelay bezet!
    Affelay is voor Reckless, & Messi + Cole voor hoofdpersoon.

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Supporter van (land):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 22:02 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Rol: Beste vriendin hoofdpersoon en toekomstige vriendin van David Villa.
    Naam: Maria Esmeralda Rodriquez
    Leeftijd: 20 jaar.
    Karakter: Vurig, moedig, sportief, soms een tikkeltje brutaal, chaotisch, charmant, vriendelijk, behulpzaam, creatief, diervriendelijk, soms wat overbezorgd als het gaat om haar vrienden of familie.
    Foto: Klik!
    Supporter: Spanje
    Extra: Maria is de beste tangodanseres van de hele wereld. Maria haat dansen, behalve de tango. De tango is haar lust en haar leven en mensen zouden wel uren naar haar kunnen kijken. Maria heeft een Spaanse voorouders en dus ook een Spaanse afkomst. Maria kan super goed koken, bijna net zo goed als ze kan dansen.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Jaaaaaaaaaaa Ronaldo :9~ Amber ik hou van jou haha (krul)

    En wejoo jou idee is omin stoer :9~

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 21:34 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik wil Torres!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    PS; Heb je die titel van die film? Once upon a time in the west?


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Rol: Ik eis de beste vriendin rol op, en het vriendinnetje van Simon Kjaer. Of wordt ik nu erg.... Hoe heet dat.. saai haha.
    Naam: Araya Rose Matthews
    Leeftijd: 20.
    Karakter: Araya is een lief meisje met veel goede vrienden, als ze iemand niet mag dan boort ze diegene helemaal de grond in, ze is zeer muziekaal, creatief en chaotisch.
    Foto:Klik geweldige Amber
    Supporter van (land): Denemarken, omdat haar vriendje daarbij speelt, en Spanje. Omdat Spanje geil is hahahaah
    Extra: Araya heeft een japanse naam, maar is totaal niet Japans, nou ja voor een kwart. Haar moeder die op haar zestiende stierf is Japans, maar ze woont nu bij haar Amerikaans vader. Ze heeft een tattoo van een Roos op haar pols, het teken van haar moeder.


    SLOAN.

    Rol: Vriendin Fernando Torres.
    Naam: Whitney Camino.
    Leeftijd: 23
    Karakter: Ze is erg spontaan en avontuurlijk. Door haar spontaniteit leert ze veel andere mensen kennen en maakt ze veel dingen mee. Ze is betrouwbaar, lief, vrolijk en behulpzaam. Ondanks dat ze zo avontuurlijk is is ze erg rustig. Ook is ze erg slim en leergierig.
    Foto: klik
    Supporter van (land): Spanje
    Extra: Whitney is erg avontuurierlijk en gaat vaak naar het buitenland om goede doelen te steunen. Ze is helemaal dol op een klein meisje genaamd Kya uit Afrika die ze heeft ontmoet op één van haar reizen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Rol: Het vriendinnetje van de aller lekkerste Cristiano Ronaldo.
    Naam: Rose 'Terror' Alvares
    Leeftijd: 18
    Karakter: Ze gedraagt zich voornamelijk stoer behalve wanneer ze complimenten krijgt, daar word ze erg verlegen van. Ze is zelfverzekerd, heeft een grote mond, en is bijdehand. Ook is ze nieuwsgierig, vrolijk en trots. Ze heeft dan ook een best wel groot ego. Verder is ze ook optimistisch, betrouwbaar, luisterend en geconcentreerd.
    Foto: Deze of Deze
    Supporter van (land): Portugal
    Extra: Ze is in Amerika geboren en is half Portugees.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 21:48 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    IS sergio Ramos al bezet :$


    It's never the right time to say goodbye.

    Cameroon schreef:
    IS sergio Ramos al bezet :$

    Nope :')


    Hope goes lost but never dies.

    IK EIS EIS EIS DE BESTE VRIENDIN ROL


    SLOAN.

    Casanova schreef:
    (...)
    Nope :')

    Oeh dan is die voor mij.
    Maar mag je ook je eigen naam gebruiekn??


    It's never the right time to say goodbye.

    Cameroon schreef:
    (...)
    Oeh dan is die voor mij.
    Maar mag je ook je eigen naam gebruiekn??

    Ja hoor (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Guitarsolo schreef:
    IK EIS EIS EIS DE BESTE VRIENDIN ROL

    'Cause it's you. :')


    Hope goes lost but never dies.

    Vriendin Sergio Ramos & Vriendin hoofdpersoon
    Naam: Nanda DeLores
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk + foto: Nandadraagt meestal gewoon een skinny jeans of een baggy broek een leuke top met vest. Jurken trekt ze ook graag aan. Verder heest ze een grote nike collectie en heel veel pumps.
    Karakter: Nanda is heel soms een echte bitch, maar dan moet ze je wel heel erg haten. Ze is niet op dr mondje gevallen. Alleen bij vreemden is ze verlegen, en bij sergio ramos. Waar ze een stiekeme crush op heeft. Verder gaat ze door het vuur voor haar vrienden, en zal ze ook nooit in de steek laten.
    Spupporter:Spanje
    Extra: Nanda heeft een crush op Sergio Ramos, Maar is heel verlegen in zijn buurt. Ook is ze als de dood voor spinnen. En houd van dr husky, en ofcurs voetbal.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 22:02 ]


    It's never the right time to say goodbye.

    Ik heb me username verandert van Weasley naar VivaEspana, dus dat moet misschien worden verandert bij de rollen.

    Ik kan niet wachten totdat je verder gaat met je verhaal
    <3


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.