• Ik verveel me een beetje, dus vertel me eens wat jij dit weekend en vandaag hebt gedaan?
    Ik:
    Vrijdagavond: Avatar gaan zien.
    Zaterdag: Een nieuwe zonnebril gekocht op de jaarmarkt en een Girls Day gedaan (compleet met maskertjes en in de regen onder een afdak voor een vuur zitten (een van mijn vriendinnen heeft zo'n zotte tuin :9~)
    Zondag: Gewoon Niets
    Vandaag: School, testen teruggekregen waardoor ik iets heb van 'Damn, ik ben slim.'
    (nerd)

    [ bericht aangepast op 3 mei 2010 - 22:06 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Vrijdag: naar kennissen.
    Zaterdag / Zondag / Heute: gecompjoeterd, geluierd.

    Vrijdagavond: Moe geweest want ik kwam terug van Praag.
    Zaterdag: Nederlands + babysitten.
    Zondag: Niks.
    Vandaag: School, Frans, Nederlands, Pokémon. :Y)
    Haha :'D

    Ik heb donderdag 1 uur school gehad, en ik ben om 4 uur naar Egmond aan Zee vertrokken met mijn vriend en mijn vader.
    Vrijdag zijn we naar Alkmaar geweest, en naar het strand (ik en mijn vriend)
    Zaterdag moest mijn vriend weg, hebben we hem in Almaar op de trein gezet, en zijn mijn pap en ik nog ff wezen shoppen in Alkmaar. Toen we terug waren gingen we boodschappen doen in Egmond aan Zee, en zijn we gaan fietsen door de duinen, kwamen we bizons tegen -enge beesten-
    Zondag zijn we weer terug naar Enschede gegaan - TWENTE KAMPIOEN =D-
    We gingen bij mijn tante en oom mijn katjes ophalen -die bleven daarzo- en toen zaten we vast in de file achter de Twente bus.
    Vandaag heb ik uitgeslapen en ben ik naar mijn mama gegaan, en nog met een vriendin van me gefietst.
    -lang verhaal-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Vrijdag; Niks.
    Zaterdag; Met vrienden gaan chille. :'D
    Zondag; Niks.
    Vandaag; Naar myn bf. :]


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Vrijdag: Uitslapen, naar de stad, muffins maken & Jesse's verjaardagsboek in elkaar zetten
    Zaterdag: Wachten, zenuwachtig zijn, naar het concert van Valerius in Amersfoort, Jesse zijn verjaardagsboek geven
    Zondag: Slapen, slapen en nog eens slapen :3
    Vandaag: Bouwhekken sjouwen, stagebarrieres sjouwen en in elkaar zetten, betonblokken sjouwen, picknicktafels sjouwen en in elkaar zetten, houten flondervloer in elkaar klikken, wachten op de brandweer en dat allemaal voor de opbouw van het Bevrijdingsfestival Overijssel


    dream, dare, fly!

    Vrijdag: Met mijn moeder de stad in, in de avond samen met een vriendin bij een of ander noa feest bij de oldehove geweest.
    Zaterdag: Uitslapen, gecomputerd, zelda 8D
    Zondag: Dansen en verder niets.
    Vandaag: Uitslapen, gecomputerd, en lui geweest.

    Vrijdag: Zat in Disneyland haha XD
    Zaterdag: Zat nog steeds in Disneyland en kwam 's avonds thuis, en heb tot kwart voor één 300 zitten kijken.
    Zondag: Niks gedaan
    Vandaag: Niks gedaan :'D


    Caution first, always.

    Vrijdag: Gedoucht, naar Brico gegaan voor cactusaarde, bij grootouders gaan eten.
    Zaterdag: Naar grootouders gegaan, geholpen met avondeten.
    Zondag: Gedoucht, met kapotte tv beneden geknoeit en andere hele kleine tv aangesloten, naar grootouders gegaan, Cayenne gezien.
    Vandaag: Naar grootouders gegaan, naar winkel gegaan, tv gekeken.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Vrijdag: Kamer uitgemest, om kattenharen weg te krijgen
    Zaterdag: ben ik kwijt ö niets belangrijks, computeren waarschijnlijk.
    Zondag: Luuk & Daan ontmoet :9~ wauw, beste dag van mn leven.
    Vandaag: Niets gedaan, gecomputert, You Me At Six [<3] poster gehaald <3


    Destroy what destroys you.

    N.i.k.s

    en mijn kamer opgeruimd en lol gehad (A)

    Vrijdag: niet veel eigenlijk
    Zaterdag: ook niet veel eigenlijk. (het was een feestdag en dus vielen mijn hobby's weg) En ohja, ik heb toen nog wat aan mijn verhaal gewerkt.
    Zondag: uitgeslapen en verder niks.

    Was een beetje een saai weekend.


    Take me to wonderland

    Vrijdag: Shit, wat had ik ookalweer gedaan.. Euh. Volgens mij niet zoveel. OJA, koningedag gevierd.
    Zaterdag: van 9 tot 3 toneel, daarna naar Nautica. In de avond gefeest tot half 4.
    Zondag: Niet zoveel. Brak zijn, veel slapen, lezen, computer, etc.
    Vandaag: Werken van 1 tot 4, daarna wat computeren en van 8 tot 11 naar nicht die thuiskwam van Azië.
    En nu ga ik slapen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Vrijdag Met vriendin Koninginnedag enalles.
    Zaterdag/zondag luieren?
    Vandaag Gedeelte van mijn folderwijk gelopen..


    it's so empty living behind these castle walls

    vrijdag: naar een verjaardag geweest en gelogeerd bij mijn vriendje.
    zaterdag: gezellig gedaan, naar kennissen geweest avec mon petit ami.
    Zondag: wiskunde, wiskunde, wiskunde, vriendje.
    Vandaag: wiskunde, lezen, vriendje en dan toch naar huis toe o.o


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Vrijdag: Niks boeiendds
    Zaterdag: 's avonds verjaardagsfeestje bij een vriendin in haar tuin (had daar een beetje teveel gedronken)
    Zondag: 's ochtends een kater ~_~ en verder niks
    Maandag: Niks
    lol, ik heb zo'n boeiend leven :')


    There are several things that I have been doing wrong.