• Die film heb ik dus gisteravond in de bios gezien met die vrienden en serieus mijn enige reactie over de hele film is> wtf.
    Die film is zó langdradig he, na de eerste tien minuten begon ik me al af te vragen wanneer het eindelijk afgelopen was. Die man -de hoofdrolspeler- is gay en hij krijgt en relatie met iemand in de cel. En dan gaan ze de hele tijd neuken. Achter ons zaten twee jongens, waarvan er een de hele tijd wegrende bij de gedeeltes dat ze gingen zoenen, en bij de gedeeltes waar ze het in gingen doen.
    Die man ging dus eindelijk dood, dus ik roep keihard 'YES HIJ IS DOOD' twee seconden later leeft ie opeens weer ¬¬'.

    Wie heeft die film nogmeer gezien en wat vonden jullie ervan?
    :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Oh echt? Shit, mijn bf & ik wilde hem ook gaan zien. Maar gaan ze serisu op big screen voor je neus 'het doen', 2mannen? Plurb, ok. Laat dan maar zitten, ;x


    Like a phoenix rising from the ashes

    Nee, ik niet, maar als ik jou zo hoor ga ik dat ook niet doen.

    Boston schreef:
    Oh echt? Shit, mijn bf & ik wilde hem ook gaan zien. Maar gaan ze serisu op big screen voor je neus 'het doen', 2mannen? Plurb, ok. Laat dan maar zitten, ;x

    Wij dachten dus echt dat het gewoon een normale film was, en holy shit man.
    We zagen die man helemaal neuken maar wij dachten dus eerst dat dat met zijn vrouw was. Duikt er opeens het hoofd van een man op O_O. zegt daarna die man plots 'Yes, i'm gay. Gay, gay, gay, gay, gay'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Haha, ja, ik zat naast je en serieus, het was niet echt normaal. xD
    Je hoorde ook de hele tijd achter ons; "Gadverdamme."
    Haha. Maar, die film is dus GEEN aanrader. (:
    X.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Haha ik heb hem ook gezien!
    Met m'n zusje echt zo van; Omg, wtf, ze néuken.
    Beetje vaag allemaal. x'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ben blij dat ik voor een andere film heb gekozen haha :'D Ik ga vrijdag naar de bios en ik zou misschien eerst naar deze gaan maar hij leek me toch niet leuk genoeg.


    -