• Nou, ik ben Nederlands en ik ben gierig. Maar ik weet niet of dat voor elke Nederlander geld. Ik ben gierig omdat als ik iets uitleen, ik het altijd gemold terug krijg..en daar zit ik niet op te wachten. Ik krijg het dan altijd vies of kapot terug, dus ik leen echt nooit..haha. Maar ja, zelf weet ik niet of al die dingen waar zijn die ze zeggen.

*~* Proud Luxury *~*

Naar mijn mening voelen belgen zich sneller aangevallen/aangesproken, meer teruggetrokken/preuts en ik vind ze stiekem ook wat bekakter maar dat kan komen door de manier waarop ze praten. En Nederlanders zijn dan juist weer wat grover en recht voor hun raap.

[ bericht aangepast op 5 mei 2010 - 20:26 ]

Everything means nothing, if I ain't got you.

UNCOMMON schreef:
    Ik vind dat je niet iedereen over een kam kan scheren. Ieder mens is anders - je kunt niet op de NL'ers een stempel plakken, net als op de Vlamingen. Dus met die beweringen ben ik het oneens :')

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Het verschil tussen Vlamingen en Nederlanders zijn
    meestal dat Nederlanders een beetje een 'harde G'
    hebben,en Vlamingen dan weer een zachte.En dat is
    niet grof.'Een harde G' hebben,betekent niet
    altijd dat je een Nederlander bent.Sommige
    Nederlanders praten vaak beschaafd,en dat is niet
    hun schuld.Vlamingen zeggen,'frieten',Nederlanders
    zeggen,'patatten'.Maar dat geldt niet voor alle
    Nederlanders/Vlamingen.

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

Unwinking schreef:
    Ik vind nederlanders luider en eigelijk ook grof

Dan ben je wereldvreemd.Of beter gezegd,
    Nederlandvreemd.Ik heb Nederlands bloed,en
    moet zeggen dat ik ook soms eerst iets zeg voordat
    ik nadenk.

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.