• Like, ik ben net achter iets gekomen dat... Ah ik kan er niet bij met mijn gedachten.
    Ik had dus vroeger een vriendin, laten we haar Fiona noemen. Fiona was één van mijn beste vriendinnen, dàcht ik, want ze liep zo'n anderhalf jaar geleden over naar het andere kamp. Het andere kamp zijn like my worst enemies.
    Goed, kom ik er nu achter dat zij opeens alle bands goed vind die ik toen al goed vond, mij met echt alles na-aapt en zo.
    Ik ben pissed, weet je? Like ga iemand anders klonen! Stom stom stom stom stom stom ... wijf. Argh, ik ben echt pissed off nu.
    Ik kan btw nu over-reageren, maar dat komt omdat ik ziek ben en dan altijd veel te snel boos word en me te snel opwind.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2010 - 14:42 ]

    Ik snap wel wat je bedoeld, heb ook ongeveer zoiets meegemaakt. Maar ik kijk er nu niet meer naar om, omdat ze me echt voor geen flikker meer boeit.


    'All that shines turns to rust'

    Boh, stom van haar ><

    UNCOMMON schreef:
    Boh, stom van haar ><


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Gewoon lekker je eigen ding blijven doen!
    Misschien word je wel een trendsetter (A)


    A line is a dot that went for a walk.

    Stom van haar; maar vond zij die bands toen al niet mooi?

    Ik vond daar echt zo ziek van >.<
    Een vriendin van mij aapt mij echt na! Ik had een half jaar geleden 4 paarse extensions in mijn haar gedaan, die ik nu nog steeds heb. Die vond ze eerst stom, en nu heeft ze ze zelf..
    En verder haalt ze plaatjes en zinnen uit mijn profiel, en zet ze die in haar eigen profiel. Als ik een grapje maak, verteld ze die grap later tegen andere om vervolgens te zeggen dat ze die zelf verzonnen heeft enzovoort.
    En soms zeuren mensen dat iemand hun na aapt, en dat vind ik soms een beetje overdreven, maar ze probeerd gewoon echt mij na te doen.

    Ze had zelfs een keer gezegd dat ze precies als mij wilt zijn. Ik bedoel maar(cat)

    [ bericht aangepast op 6 mei 2010 - 17:29 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    UNCOMMON schreef:
    Boh, stom van haar ><


    your eyes are like stars in the night.

    21Guns schreef:
    Stom van haar; maar vond zij die bands toen al niet mooi?

    Nope, ze moest niets van die bands hebben. Haar nieuwe beste vriendinnetje daarentegen wél, ze laat zich meeslepen denk ik ,____, Maar toch haat ik het dat ze zo doet.