• Vandaag ben ik kei ghard tijdens turnen tegen de grond gesmakt,nu doet het nog steeds kei veel pijn mijn moeder is nu kei boos op mij omdat en zeg dat ik klein zerig ben,ik heb een blauwe plek en ze weiged te kijken.Er zijn nog zo veel duizende dingen waarom ik van huis weg wil:als ik een 7 op 10 heb zijn mijn ouders al niet te vreden en ze vinden me ook te jong nohg om met de fiets naar schoolo te gaan terwijl kinderen van een klas lager al met de fiets mogen (volgende maand wordt ik 14),als ik eens goede punten heb kijken ze niet eens naar me om gisteren kreeg ik pas eten als mijn kamer was opgeruimd en het geinspecteerd was door mijn vader ik heb dus 1 uur later mogen eten.
    Ik wil in een ander gezin gaan wonen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Overdrijven kan ook? Ik vind dat allemaal nog wel meevallen eigenlijk :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je overdrijft. En zeg niet dat ik ongelijk heb want ik weet verdomd goed dat ik gelijk heb. Ik heb al héél veel meer dan jou meegemaakt, schat, geloof me. En ik zeg zelfs niet dat ik geadopteerd wil worden (jawel, soms voor 't grapje) maar goed, je overdrijft echt.

    Lagoon schreef:
    Overdrijven kan ook? Ik vind dat allemaal nog wel meevallen eigenlijk :x


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat is wel heel erg dramatisch om dat zo te zeggen, en dat zal ook hard aankomen bij je ouders o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb soms ook van die momenten dat ik naar een ander gezin wil.
    maar het meeste van de tijd zijn ze wel lauw.
    dus deze bui gaat vast wel weer over?


    Smiling but close to tears.

    Deze bui van je gaat nog wel over (;


    your eyes are like stars in the night.

    Dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2010 - 18:52 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Hoezo mogen jullie niet met de fiets naar school? :/
    Ik moet al vanaf dat ik 4 was met de fiets naar school... en vanaf dat ik 10 was alleen met de fiets naar school en van me 12e tot 16e elke dag 20 kilometer heen en 20 kilometer terug fietsen voor school...

    Ontopic:
    Ik snap best dat je het niet leuk vind, probeer er eens met ze over te praten en je moet rustig blijven als je met ze erover gaat praten


    dream, dare, fly!

    Poseidon schreef:
    Deze bui van je gaat nog wel over (;


    If we had not a soul, music would have created it.

    Het is klote, maar om nou zo te overdrijven..
    Ga er eens goed voor zitten & praat er met ze over.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Waarom zou ze gelijk overdrijven? Als je dit zo leest zou je het misschien overdreven kunnen vinden, maar je kan nooit weten hoe het er bij haar thuis echt aan toegaat. En waarschijnlijk zijn het gewoon alle kleine dingen bij elkaar die het hem doen.

    Maar echt waar hoor. Vertel je ouders wat je dwars zit. En je kan ook positief blijven. Niet alleen op hun gezeik letten maar ook op hun complimentjes.


    it's so empty living behind these castle walls

    Je overdrijft helemaal niet. Ik zou eens met je ouders gaan praten (pas over een paar dagen, anders maak je het alleen maar erger) En zeggen wat je dwars zit. Probeer wel vriendelijk te blijven. Laat je ouders uitspreken, en praat pas dan weer. Ik weet een beetje hoe je je voelt omdat mijn vriendin hetzelfde had met haar ouders.

    Succes! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Washington schreef:
    Waarom zou ze gelijk overdrijven? Als je dit zo leest zou je het misschien overdreven kunnen vinden, maar je kan nooit weten hoe het er bij haar thuis echt aan toegaat. En waarschijnlijk zijn het gewoon alle kleine dingen bij elkaar die het hem doen.

    Maar echt waar hoor. Vertel je ouders wat je dwars zit. En je kan ook positief blijven. Niet alleen op hun gezeik letten maar ook op hun complimentjes.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Je overdrijft echt niet hoor. Als jij vind dat het anders moet kunnen, zou je daar met je ouders best over kunnen praten. Ik begrijp je ook wel, je ouders zijn heel erg, ja, streng, overprotected. Hoe je dat dan ook wilt noemen, hoe zij met je omgaan vind ik, persoonlijk, niet normaal.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2010 - 19:43 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Eloquently schreef:
    Je overdrijft. En zeg niet dat ik ongelijk heb want ik weet verdomd goed dat ik gelijk heb. Ik heb al héél veel meer dan jou meegemaakt, schat, geloof me. En ik zeg zelfs niet dat ik geadopteerd wil worden (jawel, soms voor 't grapje) maar goed, je overdrijft echt.

    Ik ben het eens met wat Washington zegt. ^^

    Maar om te zeggen dat jij veel meer hebt meegemaakt, vind ik een beetje cru. Sorry, maar jij (en ik) weet totaal niet wat zij misschien ooit heeft meegemaakt. En dan nog, het is gemakkelijk om te zeggen dat jouw leven veel harder is als dat van haar, terwijl je niets van haar af weet.

    En hiermee bedoel ik niet dat de dingen die jij hebt meegemaakt of nog steeds meemaakt niet erg zijn, dat helemaal niet. Maar dat oordelen vind ik een beetje stom. (: