• Ik ging vandaag Spinning doen in de sportschool. het is driekwartier, en dan denk je; poeh, dat kan ik makkelijk, maar het is zoooooo zwaaar!
    Het is dat ik een redelijke conditie heb dat ik het heb volgehouden, maar ik denk dat ik dit niet snel weer doe.
    Hoewel, het is wel heel goed voor je buikspieren en beenspieren (we gingen daarna ook nog buikspieroefeningen doen) dus dan kan ik straks wel sexy over het strand paraderen.
    Zou ik het nog een keer doen..?
    Hebben jullie ook wat aan jullie lijf gedaan voor een stoer gespierd buikje?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Rifjelief schreef:
    Ik zwem veel, zelf vind ik mezelf niet zo, eigenlijk vind ik mezelf een beetje mollig, maar volgens me vriendinnen heb ik hele sterke armen, ha ha, met armpje drukken win ik meestal, maar weet niet zo goed of ik daar als meisje trots op moet zijn(zip)

    Haha, met armpje drukken win ik ook vaak. Ik heb op m'n elfde van een lerares gewonnen bij mij op school x]
    Maar in verhouding tot m'n lijf heb ik redelijk dikke armen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb geen gespierde buik. Maar spinning vind ik niet zo heel erg zwaar. We deden het een keer op school met gym en dat was anderhalf uur. Dat was ook in de ochtend. Later toen ik uit was ging ik met een andere klas waar heel veel vriendinnen van mij inzitten ook mee spinnen en dat was weer anderhalf uur. (doeg)


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Ik heb al een 8-pack joh. -gayhand-
    Oke kidding, ik jog soms en doe als ik zin heb wat buikspier oefeningen maar aangezien ik niet dik ben ofzo hoeft het niet echt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik doe sit-ups en als ik blokjes begin te krijgen (WAT IK ECHT VERESELIJK LELIJK VIND) stop ik weer een tijdje. En daarna begin ik gewoon weer.xD


    *insert philosophical cringe expression here*

    Thingies schreef:
    Ik ben te lui (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    + ik ga binnenkort (morgen of zo al :'D) ook met de Ab King Pro beginnen :3

    Ik moest spinning doen, op school.
    Wij deden dat anderhalf uur. ;x
    ik had volgehouden. :9~


    floep.

    Ik ga elke week fitnessen en daarnaast ga ik soms nog eens lopen (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik ben gaan joggen maar ik ben gestopt toen ik las dat je borsten ervan verkleinen en ik vind al van mezelf dat ik niet veel heb. =X En dus ben ik ermee gestopt. XD
    Ik fiets al, da's ook goed! :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik zou eens iets moeten gaan doen, want ik heb geen conditie en ik begin een buikje te krijge en vette benen :X
    Ma ik heb nooit zin, en ik weet ni wa en ik wil het thuis kunne doen :X


    Stop wishing, Start doing..

    Ik zou het doen. Maar zelf ben ik daar veel te lui voor :$

    [ bericht aangepast op 9 mei 2010 - 21:44 ]


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Ik sport elke dag, behalve zondag.
    4x in de week kickbox en
    2x in de week taekwondo.
    En dan nog 1x in de week gym maar dat tel ik niet.
    En daardoor heb ik een heel getraind lichaam.
    Niet dat ik een of ander gespierde bodybuilder ben haha, maar gewoon mooi getraind.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 14:56 ]


    Stop praying for a miracle, be the wonder.