• Ik denk dat ik een sociale angst heb. Ik ben sowieso al associaal en ik heb echt moeite om met mensen om te gaan.
    Nu ben ik morgen uitgenodigd voor een etentje bij vriendinnen en ik heb er best zin in, want dan zie ik ze nog een keer. Maar iedere keer dat ik een mail van één van hun in m'n mailbox heb staan begin ik al te freaken van 'oh nee, weer een uitnodiging!' en deze keer dus ook, terwijl ik er dus best wel zin in heb. Ik blijf zenuwachtig...

    Iemand tips om dat te verminderen of te verhelpen? s:

    Edit: Ik denk dat ik weet waarom ik zo zenuwachtig ben, want nu heb ik er echt wel zin.
    Maar vorige keer vond ik de deurbel niet en sms'te ik 'kan je even open doen?' en nu ben ik bang dat ik de bel weer niet ga vinden, of misschien op het verkeerde belletje druk. (':

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 13:10 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    nee i'm sorry, ik heb er soms ook wel last van ;x


    Big girls cry when their hearts are breaking

    S0UNDTRACK schreef:
    nee i'm sorry, ik heb er soms ook wel last van ;x


    En wat doe jij dan?
    Gewoon wachten tot het overgaat, of...?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Heb ik ook last van, maar ik ga dan gewoon en wanneer ik daar ben is dat wel over.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dat heb ik ook. Dan begin ik chagrijnig te worden terwijl ik er wel zin in heb. En ik word altijd ontzettend zenuwachtig. Ik doe er weinig aan, vrienden weten het en hebben er geen moeite mee.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Dat heb ik heel soms. Maar het helpt bij mij gewoon om alsnog te gaan. Dan heb ik er de volgende keer minder last van, omdat het toch wel leuk is als ik er eenmaal ben ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hingucker schreef:
    (...)

    En wat doe jij dan?
    Gewoon wachten tot het overgaat, of...?


    Ja meestal wel


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik heb dat niet :3
    maar misschien moet je gewoon proberen te relaxen,
    naja, ik weet het niet, snorry :3

    NewZealand schreef:
    ik heb dat niet :3
    maar misschien moet je gewoon proberen te relaxen,
    naja, ik weet het niet, snorry :3

    Grappig. Dat heb ik ook wel heel vaak moet ik zeggen x) Vooral als het heel kort dag is, dan heb ik nogal moeite met het 'verwerken' ervan. Ik ben ook altijd voor werkelijk álles zenuwachtig x] Echt heel vervelend en zoals NewZealand zegt "Gewoon proberen relaxen", zo werkt 't niet ben ik bang :Y) Ik ga d'r altijd gewoon heen en meestal valt het heel erg mee als ik er eenmaal ben.


    "I shut my eyes in order to see.'

    VivaEspana schreef:
    Dat heb ik ook. Dan begin ik chagrijnig te worden terwijl ik er wel zin in heb. En ik word altijd ontzettend zenuwachtig. Ik doe er weinig aan, vrienden weten het en hebben er geen moeite mee.


    Mijn vrienden weten het niet, omdat ik hen niet durf vertellen...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Uhhhh...
    Ik kan niet goed vrienden maken
    Maar ga gewoon en het zal wel gezellig worden.


    Food.

    Ik kan niet echt goed helpen zoiets heb ik zelf ook
    Zo ook .vandaag, ik zou naar mn vriendje gaan - die is op kamp en morgen hebben we al 3maanden- en nog was ik toch nerveus. Like dat gevoel dat je hebt als je naar een jongen die je leuk vind toe gaat en niet zeker is of hij jou ook wel leuk vind. Echt vaag


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ik ben zo asociaal als iets, en soms gewoon oversociaal , weird >.< Nouja mm het is handiger als je het ze zou kunnen zeggen. Het is voor jou gemakkelijker en voor hun ook, dat ze er rekening mee kunnen houden dan fzo? M"n vrienden weten dat ik zo nogal ben, ze houden er rekening mee. En als je ze het hun niet verteld, na een tijd komen ze er misschien toch achter? Wat ben ik weer een grote hulp haha -niet dus waarschijnlijk-

    Ik ben heel erg Sociaal en ik ben erg graag bij mijn vriendinnen, dus ik kan je niet helpen. Sorry.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Rooftops schreef:
    Heb ik ook last van, maar ik ga dan gewoon en wanneer ik daar ben is dat wel over.


    Life begins at the end of your comfort zone