• Waarom we Frans en duit moeten spreken dan. 30% van onze export gaat naar Fransozie, en 40% naar Germany. NUTTELOOSHEID! Wie gaat er nou in de export? "=.= Echt niet heel het land...


    Alis volat propriis

    Ik heb een reden waarom we het NIET zouden moeten spreken, heel simpel:
    Ze spreken onze taal toch ook niet?:P(cool)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik leer Frans omdat het mijn tweede taal is? Dus jou ding klopt niet (: En Duits kunnen wij kiezen of we dat willen leren, dat hangt van de richting af.

    Omdat het algemene ontwikkeling is en het misschien handig is als je op vakantie gaat? Holy fck.


    You move me ......... Kurt

    Ik heb 3 jaar Frans gehad, en 2 jaar Duits. Maar ik heb het laten vallen omdat ik een enorme achterstand had en het daardoor echt niet kon. En dat kwam niet omdat ik mijn best niet deed. Maar Frans is een wereldtaal, en het zou heel handig zijn geweest als ik het kon. Maar ik houd het maar op Engels.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Engels en NL's kon ik altijd al, maar andere talen niet echt n_n'
    Ik ga ook vn richting veranderen volgend jaar, en dan heb ik Frans, Engels, NL's, Duits, Grieks en Latijn. Vind ik best damned veel x]


    The sweet glinster of the moonlight shines on you.

    Ik heb twee jaar Frans gehad, maar dat heb ik meteen laten vallen toen ik daar de kans voor kreeg. :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Whaa idd!
    Maar, stiekem vind ik Duits wel leuk ;$
    maar ik ben het met je eens ;'D!
    Ik bedoel maar, als een fransman en een duitser in een kamer zitten, wat spreken ze dan?
    Juist, engels.
    'xo


    Beautiful people, are people who smile.

    Duo schreef:
    ben jij iedere dag tot zo laat op?:x

    Whaha echt he x'D


    Pop ate my heart.

    Seel schreef:
    talen zijn leuk (cat)

    ja , vind ik ook (l')


    -

    Gefeliciteers. dat je het antwoord hebt gevonden xD


    When words fail music speaks

    Virtus schreef:
    Meh, ik snap echt niet waarom mensen zo moeilijk doen over dat we talen moeten leren. .___.

    Talen zijn hartstikke belangrijk. Heus niet iedereen ter wereld spreekt Engels, maar waarschijnlijk dan wel Frans, Duits, Spaans of iets anders.

    Maar weet je? Het is jullie probleem als jullie geen talen willen kennen. D:

    Agree, totally!


    Beeeeeeeesje :-)

    Ik ben er zojuist achtergekomen dat Arabisch, Turks, Chinees (geloof ik) en Russisch gewone vakken zijn die op de Havo gegeven worden. Sodeju, je zal al die talen maar hebben ><


    No growth of the heart is ever a waste

    Virtus schreef:
    Meh, ik snap echt niet waarom mensen zo moeilijk doen over dat we talen moeten leren. .___.

    Talen zijn hartstikke belangrijk. Heus niet iedereen ter wereld spreekt Engels, maar waarschijnlijk dan wel Frans, Duits, Spaans of iets anders.

    Maar weet je? Het is jullie probleem als jullie geen talen willen kennen. D:

    Gave username /Offtopic.


    No growth of the heart is ever a waste

    Duo schreef:
    ben jij iedere dag tot zo laat op?:x

    Lold, als je goed leest, ben ik ook vaak zo laat nog op. xD


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wij krijgen Frans en Engels en in het 5de ofzo ook nog Duits, omdat wij een drietalig land zijn geloof ik. -België-


    None but ourselves can free our minds.