• Ik, en nog een paar vrienden van mij, willen een keer een seance doen. Maarja, ik ben nogal een schijterd, dus ik wil dat alles perfect gaat XD.
    Op internet lees je er nogal veel verschillende dingen over, maar ik wil dus iets horen van iemand die het ook echt gedaan heeft. Duuuus... Ik wil wat weten over hoe je het percies moet doen, en wat je moet doen als het fout gaat. En hoe je daarna de plek moet 'reinigen'
    Alvast bedankt (K) Nikki

    Ik zou het niet doen,Want volgens mij valt het niet te'reinigen'En het is maar goed ook dat je een schijterd bent!Mijn advies is ; Gewoon niet doen,er kunnen erge dingen gebeuren..Nhja ik heb mijn zegje gedaan.


    Pictures fade away, but memories are forever

    2 woorden,

    Niet doen!

    klaar. Maarja.. het is jouw beslissing.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Mijn enige reactie is; Niet doen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik wou het eerst ook niet, maar ik ben toch veel te nieuwsgierig overal naar

    Er kunnen je echt erge dingen overkomen,Ik snap niet dat mensen in aanraking willen komen met geesten..Sorry maar dan ben je niet helemaal 100%.Nu klinkt het misschien wel cool 'Whoaa geesten'Maar eeh Als het je echt overkomt schijt je half in je broek.Gewoon niet doen.


    Pictures fade away, but memories are forever

    God, Zoek het andere topic even op over Geesten. Ik hoop dat dat je ervan weerhoudt. Het is niet iets waar je mee moet sollen. Het kan je dood worden.


    Bored.

    Ga dan naar een paranormale iets. Die mensen kunnen het en weten wat ze doen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    WEl ik wou dat ook doen met zoown bord met letters enzoow maar vriendin raadde het ni aan
    Ze zei dat er een meisje was en die was geesten aan ht oproepen en vroeg aan de geesten: wanneer zal ik sterven waarop ht bord antwoorde: nu
    ze liep naar buiten en werd over reden door een auto en was opslag dood

    ander verhaal

    En meisje had zoown bord gekocht en daar zat een instructiepapier in en er stond dat je het bord niet mocht weggooien. Het meisje deed blijkbaar iets verkeerd en ht bord werkte niet dus ze gooide ht bord in het vuilisbak.
    Die nacht wanneer iedereen sliep vloog het brand in huis. Gelukkig overleefde ze het samen met haar zus en ouders

    Ik dacht dat het niet waar maar het blykt dus van wel. Dus geen denken aan dat ik zoiets koop


    The best revenge is massive success

    Ik zou het niet doen. Egt niet :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Het is natuurlijk heel spannend, ik heb het ook gedaan. Maar als die geesten er eenmaal zijn, kun je niet in je vingers knippen en ze zijn weer weg ofzo. De gevolgen zijn even wat groter;]. Luister dus naar de mensen hier en doe het niet, je werkt jezelf dan echt in de problemen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Mijn allerbeste vriendin die heeft het gedaan om in contact te komen met haar zus.
    maar je moet wel goed op passen en zorgen dat je de naam goed uitspreekt want vgoor je het weet krijg je achtervolgingen en kan het je dood zijn.
    Of anders kijk de film Seance


    everyday is a step higher to the end of the world.

    ik zou het NOOIT doen.
    een van het allerdomste waar je je mee in kan laten naar mijn idee.
    t blijft je eigen mening natuurlijk,
    maar ik moet er NIETS van hebben..


    i need you like a heart needs a beat.

    Waarom zeggen jullie allemaal van niet?!

    Het is niet zo dat de geesten je vermoorden ofzo! Het is gewoon dat als je er te goed in gelooft je er gek van kan worden, en dat je psychologische hulp nodig hebt. Maar dat heeft niks met die geesten te maken! Mijn pa en vele vrienden van mij hebben het ook gedaan, terwijl ze er niet in geloofden. En wat is er gebeurd? Precies, helemaal niks! Dus als je het echt zo graag wilt moet je het gewoon doen hoor, niet naar de andere luisteren. Zijn gewoon fabeltjes! ;)

    x


    Scream for mercy!

    Niet doen. Gewoon, niet doen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Sorry dat ik dit zeg, maar ze vraagt niet om commentaar maar gewoon om advies hoe ze het het besta kan doen.
    Ik heb het wel eens gedaan met een pendel, meer niet. Maar met een pendel vidn ik het ook niet eng. Ik denk dat je het best gewoon kunt verder zoeken op internet, of naar van die forums ofzo.


    Every tear falls down for a reason.