• Ik, en nog een paar vrienden van mij, willen een keer een seance doen. Maarja, ik ben nogal een schijterd, dus ik wil dat alles perfect gaat XD.
    Op internet lees je er nogal veel verschillende dingen over, maar ik wil dus iets horen van iemand die het ook echt gedaan heeft. Duuuus... Ik wil wat weten over hoe je het percies moet doen, en wat je moet doen als het fout gaat. En hoe je daarna de plek moet 'reinigen'
    Alvast bedankt (K) Nikki

    Mensen, dit topic is al meer dan een half jaar oud.

    Krulliful schreef:
    Mensen, dit topic is al meer dan een half jaar oud.


    Hé damn, je hebt gelijk xD

    Wil je nou op mijn topic reageren, het is een vraag... ^^


    x


    Scream for mercy!

    Krulliful schreef:
    Mensen, dit topic is al meer dan een half jaar oud.

    omg kats, haha.
    Hoezo staat die nu dan weer in actieve? ><


    Every tear falls down for a reason.

    Krulliful schreef:
    Mensen, dit topic is al meer dan een half jaar oud.

    Wtf. xD


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Niet doen.
    Er gebeuren enge en erge dingen mee.
    En iedereen zegt het misschien maar het klopt. Je roept er slechte / kwade geesten mee op die ook kwade bedoelingen hebben.
    Of je hebt in je leven veel ongeluk en er gebeuren er erge dingen of:
    Je gaat er dood aan. Ik ken al een paar mensen die mensen kennen die dood zijn gegaan.

    2 woorden dus: Niet Doen.


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Half jaar.. WTF. xD


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Omg,,, nee waarom staat ie hier dan?


    Some angels have no wings.

    Iemand schopte het omhoog :)

    Omg echt -.-.. hebben ze niks beters te doen? ECht ik dacht oke, wtf?


    Some angels have no wings.

    2 woorden: niet doen. Het kan gevaarlijk zijn.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Niet doen. Ik wou dat eens doen met 3 vriendinnen maar heb het dan uiteindelijk niet gedaan, gelukkig maar. Zij hadden dat wèl gedaan en wat nu? Nu zit er een geest in mijn vriendin haar huis die haar pijn doet enz. (; Maar het valt wel op te lossen enz schijnt ..


    Don't be a drag, just be a queen.

    Hmmm, weetje
    Ik doe morgen een spreekoefening over het zesde zintuig en ik weet er nu héél veel over dus ;D
    Voor alles is er een wetenschappelijke verklaring =)
    Ben je van plan om het met zo'n bord te doen waar er letters en cijfers op staan?


    /

    Niet doen! Echt niet doen! Die geesten kunnen ervoor zorgen dat het je dood wordt.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik zeg : NOOIT DOEN!

    Het kan heel gevaarlijk zijn ...
    Die dingen blijven gewoon achter je aan komen ...
    Glaasje draaien ook niet doen ...


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Beelzebub schreef:
    Waarom zeggen jullie allemaal van niet?!

    Het is niet zo dat de geesten je vermoorden ofzo!
    Het is gewoon dat als je er te goed in gelooft je er gek van kan worden, en dat je psychologische hulp nodig hebt. Maar dat heeft niks met die geesten te maken! Mijn pa en vele vrienden van mij hebben het ook gedaan, terwijl ze er niet in geloofden. En wat is er gebeurd? Precies, helemaal niks! Dus als je het echt zo graag wilt moet je het gewoon doen hoor, niet naar de andere luisteren. Zijn gewoon fabeltjes! ;)

    x

    Hier ben ik het niet mee eens, maar ik ga niet lopen beargumenteren waarom omdat ik het zinloze discussies vind. Bovendien zou ik die argumenten nooit waar kunnen maken met harde bewijzen, dus niemand schiet er wat mee op.


    No growth of the heart is ever a waste