• Vinden jullie het ook zo moeilijk om dingen over jezelf te vertellen? Dan bedoel ik niet dingen als eigenschappen, maar dingen over het verleden.
    Ik vind mijn verleden nu niet iets om echt mee showen of zo en als iemand ernaar vraagt of er nieuwsgierig naar is, weet ik vaak niet goed wat ik moet zeggen. Bij sommige vrienden die ik toen nog niet kende durf ik best veel kwijt, maar er zijn dingen die ik niet durf te vertellen. Dat alleen omdat ik me ervoor schaam..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ja dat heb ik soms idd ook wel!!

    xx


    love is in the air... but i can't fly

    Heb ik ook wel. Vaak zelfs.


    Take me to wonderland

    ja ik denk dat iedereen dat wel heeft over bepaalde dingen..


    A Noble was Born in Chaos

    Ja, volgensmij heeft iedereen dat wel


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    STARxCHICKK zei op 9 mei 2010 - 1:12:

    Ja, volgensmij heeft iedereen dat wel


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Bwha, ik vind dat niet zo heel moeilijk, alleen sommige dingen die zwaar privé zijn wel.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, daar heb ik ook last van.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    nerveus schreef:
    Bwha, ik vind dat niet zo heel moeilijk, alleen sommige dingen die zwaar privé zijn wel.


    *~* Proud Luxury *~*

    Ja, best wel. Maar mijn vrienden zijn op een hand te tellen, en dat zijn wel de mensen die het weten. Bij mijn mentor of psycholoog vind ik het wel lastig om te vertellen...


    You move me ......... Kurt

    Ja, best wel eigenlijk.


    your eyes are like stars in the night.

    Exact de reden waarom ik nooit iemand een 'best friend' heb genoemd. Het duurt al effekes om uberhaupt iemand een vriend te noemen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja bepaalde dingen wel ja.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.