• Ja, eerst was het de bedoeling dat ze 'Träumer/Love and Death' gingen verfilmen tot clip en daarna 'Für immer Jetzt/Forever Now' maar daar hebben ze vanaf gezien, omdat ze het idee hadden dat 'Dark Side of the sun/Sonnensystem' meer zou aanslaan, aangezien de andere singles van 'HUMANOID' wat geflopt zijn tot de vorigen die ze achtergebracht hebben (Geen verder commentaar over graag, tis gewoon een feit, had het ook graag anders gehad :Y)). 'Dark Side of the Sun' zou volgend 'kenners' namelijk hét engelse nummer worden wat wel een hit zou worden, vandaar die keuze..

    Maar... stiekem vind ik het toch spijtig. Ik heb veel liever een clipje van 'Träumer' & 'Für Immer Jetzt' :Y). Wie is het mij mij eens? Of bij welk liedje zouden jullie graag een clip willen?


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik zou wel een clip willen zien van: That day.
    aangezien dat een van mijn favo's is.
    maar Dark side of the Sun vind ik ook niet erg.

    Ik vind alle liedjes mooi, maar ik zou wel een clipje willen van Zoom/Zoom Into Me. Dat brengt toch echt kippenvel bij me. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Psychic schreef:
    Ik vind alle liedjes mooi, maar ik zou wel een clipje willen van Zoom/Zoom Into Me. Dat brengt toch echt kippenvel bij me. (:
    Ja idd. Maar dat was echt balen. Ik hoorde dat van 'Für immer jetzt' enzo dus ik helemaal blij. Nu een paar maanden later is het ineens van onee toch maar niet. D: Ik had me er zo op verheugd ghehe :3


    Wie du mir, so ich dir.

    Louisiana schreef:
    Ik zou wel een clip willen zien van: That day.
    aangezien dat een van mijn favo's is.
    maar Dark side of the Sun vind ik ook niet erg.
    That day zullen ze denk ik niet doen, omdat ze daar te weinig winst uit kunnen halen, omdat ze die zeg maar niet dubbel kunnen uitbrengen D;


    Wie du mir, so ich dir.

    Van Für immer Jetzt had ik ook wel een clip gewild, ja, maar Dark side of th sun vind ik ook wel goed. Dat liever dan Träumer. Ooh en ik had wel een clip gewild van Phantomrider<3


    Je moet worden wie je bent.

    Sprinkles schreef:
    Van Für immer Jetzt had ik ook wel een clip gewild, ja, maar Dark side of th sun vind ik ook wel goed. Dat liever dan Träumer. Ooh en ik had wel een clip gewild van Phantomrider<3
    Zeg nooit nooit, er komen nu ongeveer nog 3 videoclips :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Sprinkles schreef:
    Van Für immer Jetzt had ik ook wel een clip gewild, ja, maar Dark side of th sun vind ik ook wel goed. Dat liever dan Träumer. Ooh en ik had wel een clip gewild van Phantomrider<3

    Jajaja Geisterfahrer! ;3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik zou Phantomrider, Zoom into me & In your shadow wel willen :]
    maar.. eigenlijk maakt het me niks uit:D

    [ bericht aangepast op 24 mei 2010 - 17:02 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Louisiana schreef:
    Ik zou wel een clip willen zien van: That day.
    aangezien dat een van mijn favo's is.
    maar Dark side of the Sun vind ik ook niet erg.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    - Geisterfahrer
    - Hey Du
    of
    - Love and Death

    Ik zou het helemaal te gek vinden als ze bij 1 van die liedjes (of allemaal) een clip zouden maken...maar "Dark Side of the Sun" is ook leuk...ben benieuwd hoe die wordt^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Phantomrider/Geisterfahrer en Für immer jetzt/Forever Now leken mij het leukst. Maar ik vind dat de jongens hun succes verdienen dus ik laat ze hun gang maar gaan. Het wordt vast weer een mooie clip!


    it's so empty living behind these castle walls

    Psychic schreef:
    Ik vind alle liedjes mooi, maar ik zou wel een clipje willen van Zoom/Zoom Into Me. Dat brengt toch echt kippenvel bij me. (:

    en wat sprinkles zegt :3

    o_O dan mogn die mense mij toch eens hun uitleg uitleggen o_O Wrom zou dat een grotere hit worden?x') ik vind Träumer en Für Immer Jetzt mooier dan Sonnesystem. Niet dat ik SOnnesystem niet goed vind, maar swat x) wat voor een gezever van die 'voorspellers' is dat + TH(H) moet doen waar ze zin in hbbn kvertrouw ze en okl het is nu een mindergrote hype..maar kijk hoe ze ver ze het toch blijve schoppe niet?xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Louisiana schreef:
    Ik zou wel een clip willen zien van: That day.
    aangezien dat een van mijn favo's is.
    maar Dark side of the Sun vind ik ook niet erg.


    Scream for mercy!

    Ik zou ook liever een clip hebben bij Träumer, gewoon omdat ik het gehele liedje meer vind aanspreken (a). Maarja het is nu eenmaal niet zo xd


    Never look back, don't doubt tomorrow.