• Ja, ik heb auw. En niet zo'n beetje ook. Ik had vandaag om half 6 paardrijles, en het eerste kwartier ging het nog wel goed. En toen werd mijn paard iets te enthousiast. Midden in de bak stonden staanders *voor springen*, en mijn paard vond het grappig om daar door heen te lopen/springen. En toen vloog ik tegen de muur aan, en toen viel ik op de grond. (': haha. Nu heb ik last van mn rechter elleboog en mijn rechter knie. Ik kan ze beide amper gebruiken. Kan niet schrijven, kan niet typen. *typ met 1 hand*. En ik kan amper lopen ;o

    Als je het idee had ooit is tegen de muur aan te vliegen, NIET DOEN! :'D doet pijn ;p

    Zijn er nog meer mensen die is keihard tegen de muur geland zijn?

    *nutteloos topic, I know, maar ik verveel me (':*

    xox'


    It's not the same without you.

    Lagoon schreef:
    Mag minstens één keer per dag tegen een deur aanlopen ook? : D

    ahaha nee ;p
    nee jawel.
    hoe krij je dat steeds voorelkaar dan? ;p


    It's not the same without you.

    Magenta schreef:
    Hmmm, heb niet echt veel experience met tegen muren aan vliegen.
    Maar hopelijk gaat de pijn snel weg (krul)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ook met paardrijden. :'] Ik weet nieteens meer precies wat er gebeurde, maar hij begon ineens hysterisch te doen, ik viel er vanaf de zijkant af, tegen de bakrand aan, met mn hoofd BAM op de bovenkant en toen naar beneden zegmaar. Toen ging het paard op mn hand staan en wastie gebroken. :'$


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    auw auw ;x

    Treasures schreef:
    Ook met paardrijden. :'] Ik weet nieteens meer precies wat er gebeurde, maar hij begon ineens hysterisch te doen, ik viel er vanaf de zijkant af, tegen de bakrand aan, met mn hoofd BAM op de bovenkant en toen naar beneden zegmaar. Toen ging het paard op mn hand staan en wastie gebroken. :'$



    aaaauw! O___O
    dat is ook pijnlijk ;x


    It's not the same without you.