• Ik ging kijken op de H&M site, want ze hebben een heel leuke collectie vind ik (op die rare gevallen na).
    Maar jezus, wat zijn die modellen dun. Er stond er ééntje bij met een normaal figuur en die leek naast de andere gewoon dik.

    Ik snap nu wel waarom meiden bijna altijd bezig zijn met lijnen, want ik voel me ook behoorlijk opgeblazen nu.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik vind dunne meisjes alleen maar lelijk.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Same. Zulke sites kunnen je soms echt ongelukkig maken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb hetzelfde, ja.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Echt he.
    Dat model van BIB [big is beautiful], die is gewoon normaal. Die is niet 'big'. Dat is hoe alle modellen moeten zijn.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik vind dun zijn niet erg, maar het moet niet al te erg worden. Als je die ribben bij sommige zien dan denk ik egt van 'Die gaat binnenkort dood ofzo'
    (doeg)


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Temerarious schreef:
    Echt he.
    Dat model van BIB [big is beautiful], die is gewoon normaal. Die is niet 'big'. Dat is hoe alle modellen moeten zijn.


    Ik ga niet geloven dat ze maatje 44 heeft..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Trekvlek schreef:
    (...)

    Ik ga niet geloven dat ze maatje 44 heeft..

    Nee ik ook niet.
    Ik las laatst in Elle over een model. Ik ben even haar naam vergeten. Zij was verschrikkelijk dun, haar sleutelbeenderen staken uit, en ze werd nog dik genoemd. Ze moest per se in maat 34 passen, omdat het op de foto dan lijkt dat ze maat 36 heeft. Ze had ook anorexia gekregen. Nu gaat het weer goed met haar, ze heeft maat 40, is gewoon dun en is een plus-size model --' Dat je vanaf maat 44/46 een plus-size model bent, oke. Maar maat 40 is gewoon normaal voor een vrouw. Vind ik.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Tranquillity schreef:
    Ik heb hetzelfde, ja.


    Stop wishing, Start doing..

    Ik vind dat wanneer ik een shirt heb met blote schouders, dat mijn schouders cool zijn. Ik weet dat ik er nogal wat vlees heb zitten, maar toch vind ik het mooi, vaak mooier dan die gratenkasten van modellen (baby)
    Edit: Ik moet ook weer es aan de lijn, maar dat komt omdat ik deze vakantie veel te veel naar binnen heb gewerkt x']

    [ bericht aangepast op 9 mei 2010 - 14:13 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Van die superdunne meiden vind ik, tja, eng. Ik ben liever iets steviger dan dat ik op een skelet lijk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Temerarious schreef:
    (...)
    Nee ik ook niet.
    Ik las laatst in Elle over een model. Ik ben even haar naam vergeten. Zij was verschrikkelijk dun, haar sleutelbeenderen staken uit, en ze werd nog dik genoemd. Ze moest per se in maat 34 passen, omdat het op de foto dan lijkt dat ze maat 36 heeft. Ze had ook anorexia gekregen. Nu gaat het weer goed met haar, ze heeft maat 40, is gewoon dun en is een plus-size model --' Dat je vanaf maat 44/46 een plus-size model bent, oke. Maar maat 40 is gewoon normaal voor een vrouw. Vind ik.


    In America's next topmodel krijg je ook altijd te horen bij magere modellen, die misschien één gram vet hebben dat ze te dik zijn. Echt achterlijk.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Iets wat dikkere modellen komen er nu steeds meer.
    Omdat de meeste meiden met anorexia ''geïnspireerd'' zijn door die magere modellen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    die mensen verhongeren zichzelf haha,
    je moet blij zijn met je lichaam,
    of je nu dun of dik bent het zal niet je innerlijk veranderen.
    en
    ''super dunne mense zijn echt niet mooi.''


    Its Now or Never. <3

    Hmm ja. En ik moet eerlijk toegeven dat ik soms echt jaloers ben op die meisjes die zo dun zijn. Al wil ik wel niet zo zijn dat je echt al mijn ribben en botten en zo kan zien, gewoon dun.
    Maar ja, ik heb dat dus ook.

    Tranquillity schreef:
    Ik heb hetzelfde, ja.


    Some people make the world special just by being in it