• bis der tod uns scheidet

    tom kaulitz is veroordeelt tot 5 jaar gevangenis, hij komt in cel 14 terrecht. een gewone cel net zoals alle andere, maar links van hem gaat het er anders aan toe. in cel 13 zit moordenaar: Elmin Micha Salander, zij die haar ouders familie en vreemde met behulp van zwarte magie heeft vermoord. tom komt in contact met haar en raakt langzaam verliefd op haar, maar wat als hij er achter kom dat zijn veroordeelt is tot de doodstraf.


    ik wil hier graag een vervolg op maken als dit verhaal klaar is, maar dan heb ik jullie hulp nodig.

    het meisje die met zielen speelde
    zij, een onschuldig meisje waar het lot al snel vanaf was genomen
    zij, die door haar eigen ouders aan de dood overgelaten is
    zij, die voodoo als ontsnapping gebruikte
    zij, die door de wereld als moordenaar word gezien
    zij, elmin micha salander.


    in dit verhaal ontdek je de waarheid achter elmin Micha salander, een meisje waar bij alles al vanaf de geboorte af aan was bepaald. alles was gepland, alles zou precies zo uit moeten komen. maar tom was het obstakel, niemand had verwacht dat hij in Elmin's leven zou komen en haar zou kunnen bereiken. niemand dacht dat een simpele jongen haar leven op z'n kop zou kunnen zetten.

    ik ben van plan om in dit verhaal elmin's verleden ter spraken te laten komen, maar ik wil ook nog een deel 3 maken; gerechtigheid. maar dan moet Elmin nog wel leven, maar hoe moet ik dat dan doen met het feit dat ze veroordeeld was tot de doodstraf?
    ik waardeer het heel erg als je me helpt _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik vind het eencool idee :3
    en zou graag mee willen denken,
    maar helaas moet ik nu weg dus kan ik even niets vor je bedenken :3
    xx

    Duo schreef:
    ik vind het eencool idee :3
    en zou graag mee willen denken,
    maar helaas moet ik nu weg dus kan ik even niets vor je bedenken :3
    xx


    dankje & maakt niet uit ;3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als ik jou was zou ik gewoon zoiest doen.
    Ze gebruikt haar voodoo op de bewalkers.En dan ontsnapt ze met Tom. Dan is ze dus vrij en niet dood. Die mensjes komen wel achter haar aan. maar dan doet ze weer ff voodoo en dan verstopen ze zich met z'n tweeen in een oud kasteel of zo en ze leven nog lang en gelukkig.

    laat me ff weten of je hier iets mee doet?


    When words fail music speaks

    Vancha schreef:
    Als ik jou was zou ik gewoon zoiest doen.
    Ze gebruikt haar voodoo op de bewalkers.En dan ontsnapt ze met Tom. Dan is ze dus vrij en niet dood. Die mensjes komen wel achter haar aan. maar dan doet ze weer ff voodoo en dan verstopen ze zich met z'n tweeen in een oud kasteel of zo en ze leven nog lang en gelukkig.

    laat me ff weten of je hier iets mee doet?


    dankje wel, ik ga kijken wat ik er mee kan (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    oke is geod.


    When words fail music speaks

    jongens, ik heb meer hulp nodig :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ze dood toch aan voodoo.
    Laat haar op een of andere magische manier ontsnappen. O laat haar haar eigen dood faken en dat ze later trugkomt.


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it