• Oke, ik ben een nieuwe serie aan het maken, en ik was een titel aan het zoeken.
    Uiteindelijk ben ik bij de naam;

    I will make my QuizletStory come true.
    gekomen.
    Maar ehm, ik denk dat hij fout is geschreven :$
    Weet jij hoe hij juist wordt geschreven, of dat hij juist is fzoo?
    x Dora

    Hij klopt helemaal hoor ^^


    Bored.

    Klopt wel. Maar.. misschien klinkt met menselijker als het is; I Wish My QuizletStory Come True.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Klopt wel. Maar.. misschien klinkt met menselijker als het is; I Wish My QuizletStory Come True.

    Dan moet het wel grammaticaal correct Engels zijn >.<
    I Wish My QuizletStory Would Come True
    Maar ik vind de originele titel mooier. Daar lijkt het net alsof dat meisje zelfverzekerd is om haar verhaal waarheid te maken en met minder geen genoegen neemt.


    Bored.

    Oh, dankje wel x'D

    (...)Dan moet het wel grammaticaal correct Engels zijn >.<
    I Wish My QuizletStory Would Come True


    Ja sorry, niet iedereen is goed in engels. |:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    Ja sorry, niet iedereen is goed in engels. |:

    Klopt. Ik sta nu eenmaal een 10 op mn overgangsrapport voor Engels. Ik kan er ook niets aan doen. Maar ik neem je niets kwalijk.


    Bored.

    (...)
    Klopt. Ik sta nu eenmaal een 10 op mn overgangsrapport voor Engels. Ik kan er ook niets aan doen. Maar ik neem je niets kwalijk.


    Moet je ook zeker niet doen, want het kon me toch al niet schelen. En dat je een 10 staat gefeliciteerd, heb ik niks mee te maken 8D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Sorry, nu wil ik niet gaan stoefen of zoo x'D
    Maar ik krijg pas over 2 jaar Engels, en ik kan het nu al redelijk goed, alsof ik het al een jaar heb gedaan.. Dat zeggen de meeste toch :$ x'D

    Sorry, nu wil ik niet gaan stoefen of zoo x'D
    Maar ik krijg pas over 2 jaar Engels, en ik kan het nu al redelijk goed, alsof ik het al een jaar heb gedaan.. Dat zeggen de meeste toch :$ x'D

    Uhu ^^ Je kunt ook goed Engels, van wat ik nu heb gezien dan >.<


    Bored.

    (...)
    Moet je ook zeker niet doen, want het kon me toch al niet schelen. En dat je een 10 staat gefeliciteerd, heb ik niks mee te maken 8D
    Kind, relax!


    Bored.

    Sorry, nu wil ik niet gaan stoefen of zoo x'D
    Maar ik krijg pas over 2 jaar Engels, en ik kan het nu al redelijk goed, alsof ik het al een jaar heb gedaan.. Dat zeggen de meeste toch :$ x'D


    Ik kan wel engels ;') Maar ik sta er geen 10 voor fzeu.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)Kind, relax!


    Ik ben relax >.<


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    Ik kan wel engels ;') Maar ik sta er geen 10 voor fzeu.

    God, ik kan er ook niets aan doen dat ik een 10 sta. Zelfs als ik een onvoldoende wil halen lukt het me niet -.-"


    Bored.

    (...)
    Ik ben relax >.<

    Mooi ^^ Stressen en Pissed zijn is namelijk slecht voor je hart [A]


    Bored.

    (...)
    God, ik kan er ook niets aan doen dat ik een 10 sta. Zelfs als ik een onvoldoende wil halen lukt het me niet -.-"


    Fijn! Het is toch alleen maar knap dat je er een 10 voor haalt. Like, doe niet zo moeilijk, damn. En btw een 9 staan voor Engels is heus niet slecht fzeu nu ik eraan denk >.< Sta namelijk een 9.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]