• Ja sirieus, een jongetje van 5!
    Ik liep gewoon heel rusig met mijn headphone naar Tokio Hotel te luisteren.
    Rijd er opeens een jongetje tegen mijn been.
    Dus ik draai me om, doe mijn headphone af en kijk wie the fack tegen mijn been reed.
    Ja, een jongetje. Hij helemaal lachen enzo. Dus ik zeg heel droog: "Au?" en loop gewoon door.
    Niet veel later raced hij langs en slaat op mijn kont!
    Sirieus, wat een eng jongetje was dat. Gaat hij evnelater om mijn nummer vragen. Dus ik vraag: "heb jij een mobiel dan?"
    "Mijn grote broer wel!"
    Ik ben gewoon weer naar huis gelopen. Hij was mij dus helmaal gevolgd, allemaal engen dingen zeggend. En net stond hij onder mijn raam!
    Gelukkig heeft men vader hem met dreigementen weg gestuurd haha:Y).
    Gott, zijn jullie ooit gestalkt


    Beautiful people, are people who smile.

    Gestlakt haha :'D
    Wtf, wel een vaag kind .___.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ja, maar bij mij was het echt menens. Een meisje van een jaar ouder dan mij belde me elke dag, stuurde dreig smsjes en sprak dingen in op mijn voice mail als: "Als ik je tegenkom sla ik u kapot met mijn bende." She's got a lot of friends, dus je snap dat ik bang werd.
    En ook eens (niet dat dat echt stalking was) een jongen van mijn zus dr leeftijd -10 dus- die was veel te handtastelijk toen ik bij hem kwam. Hij zat echt een hele tijd aan mij & mijn vriendin, nam steeds mijn muts van mijn hoofd en zat altijd bezig van "Damn, jullie zijn lekker" blabla.

    Outlaw schreef:
    Gestlakt haha :'D
    Wtf, wel een vaag kind .___.

    WHAHA OEPS!


    Beautiful people, are people who smile.

    Wow dat is wel hevig door zo'n klein jochie, ik ben zelf maar 1 keer gestalkt in het winkel centrum.. maar dat waren 2 meisjes die helemaal op skaters vielen en gek werden xD zwaar irritant ^^


    They call me dr. phil

    Ik ben wel eens gestalkt een paar keer zelfs, Maar dan word ik altijd heel erg pissig en dan ga ik ze slaan of bedreigen.


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Hahaha. Dat lijkt me best grappig.
    Maar nee, gelukkig niet.


    your eyes are like stars in the night.

    hahaha
    Ik ben wel eens een paar keer gestalkt, maar dat is grappig.
    en er staat in je titel Gestlakt en ik dacht aan Geslakt. (krul)


    You're the one that makes the clouds go away.

    Ze beginnen toch ook steeds jonger he :') .. ik kan me niet herrineren dat ik gestalkt ben en ik hoop het niet mee te maken.

    Nouja, trouwens. Ik word altijd door het hele huis gestalkt door mijn hond. -_-


    ars moriendi

    Ik zie 't helemaal voor je me... Haha :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gestalkt door een kind, lmao! x)


    Beeeeeeeesje :-)

    Kennissen van ons hebben twee zoontjes. En eentje daarvan slaat mij ook telkens op mijn kont. Dat kind is 7! Hahah.


    it's so empty living behind these castle walls

    lkkr vaag kind :S
    nou jaah gelukkig dat je vader thuis wasxD


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Vaag joch. :'D
    Maar zelf ben ik nog nooit gestalkt. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Een paar kinderen van ongeveer 4 jaar vroegen een keertje aan mij en m'n vriendin of we wilden neuken. Dan sta je raar te kijken, serieus.
    Maar gestalkt ben ik nog niet. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    whiii, wat een engerdje x3
    en nee, ik ben gelukkig nog nooit gestalkt :O


    You are beautiful, you are love.