• Nou ik ging dus vanmiddag naar mijn vriendin. Toen ik daar was, wilde ze net haar moederdag cadeau geven samen met haar broers. Ik wist al wat het was:
    Een cadeau bon (zelfgemaakt) van 50 euro voor een diner met de hele familie. Nou weet ik wel, 50 euro is niet zo veel, maar het idee is echt super leuk! Vind ik dan
    Toen doe moeder het open maakte zei ze alleen maar: "50 euro? Daar kunnen we nog niet eens mee naar de vetbak!"
    Ik vond het zo vreselijk zielig. De lachende gezichtjes van de kinderen veranderde naar droevig. 't was zo sneu.
    Ik heb gelijk, toch?


    Beautiful people, are people who smile.

    KirstenSnaps schreef:
    Wat een onddankbare kutmoeder. Sorry voor mijn taalgebruik maar daar kan ik me echt kwaad over maken en al helemaal omdat ik weet hoe genaaid zo'n situaties voelen. Wat erg voor je vriendin..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    dat is idd echt zielig o.o
    het gaat toch om het gebaar?
    ik en mijn zusje hebben mn moeder 2 bakjes met waxine lichtjes *ofzo* en een steentje voor in haar ring geven. toen ze alleen al die bakjes had uitgepakt zei ze al: dat was al meer dan genoeg geweest en ze zei dat ze eigenlijk niet wou dat we zoveel geld aan der uitgaven. alles bij elkaar was nog geen 20 euro...


    She said: I gotta find out for myself

    Ja natuurlijk is dat erg. Je doet dan iets voor je moeder en dan is het niet goed?

    Conspiracy schreef:
    Taz, ik zou mijn moeder echt een schop onder dr kont geven en 'Ondankbaar mens' zeggen.
    Srsly, kwestie van echt ondankbaar te zijn?


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    MEGABARBIE schreef:
    omg. het gaat toch om het idee? als mijn moeder zo was zou ik de volgende moederdag niets geven.
    (krul).


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Conspiracy schreef:
    Taz, ik zou mijn moeder echt een schop onder dr kont geven en 'Ondankbaar mens' zeggen.
    Srsly, kwestie van echt ondankbaar te zijn?


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    mijn moeder is al blij met een knutsel werk:S
    echt een rare moeder sorry hoor met dat zeg je toch niet, ze doen toch hun best!!
    ik had die moeder echt een schop gegeven! en gezegt dat ze het dan maar terug moet geven!


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    WTF, jezusmina, mijn moeder is al bij als ik nog herriner dat het moederdag is. D:
    Dat is echt ondankbaar, moest mijn mama zo zijn, zou ik de volgende keer niets geven. o.o


    None but ourselves can free our minds.

    Dat is echt niet aardig van haar ;o


    Happiness hit her like a train on a track

    Wat ondankbaar =\ Ze moet blij zijn dat ze iets krijgt en daarbij zijn tieners ook niet de rijkste mensen dus 50,- is op zich nog wel veel!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik kan me niet voorstellen dat je als moeder zo ondankbaar kunt zijn tegen je kinderen.


    Take me to wonderland

    omg da's echt dieptriest

    ik zou echt gereageerd hebben van Niet blij mee, dan geef dan maar terug


    Why don't you break my heart

    Bij Moederdag is het toch alleen het idee? Wat een bitch, zeg


    Alis volat propriis

    wat! ze moet blij zijn dat ze nog iets krijgt!