• Wat er allemaal gaande is in de clip van Gaga en Beyonce, Telephone?
    Ik snap het gewoon niet .___.
    Ze pakt een telefoon, dan zie je een helicopter en en en en dan gaan ze ineens mensen vergiftigen en ik snap het gewoon niet en ik word er echt boos en geirriteerd van en heb zin om Gaga te vermoorden, want ik snáp het niet.
    En die quote van Gaga "Once you killed a cow, you gotta make a burger" slaat ook nergens op en en en en ik word er echt gek van...

    Iemand die wel slim is en het snapt?


    You move me ......... Kurt

    Ik haat heel dat lied en de clip gewoon 8D


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Okee, hier is wat ik denkt dat het is;
    Het vervolg op de videoclip paparazzi, waar ze in de cel is gezet, [heeft LG zelf gezegd] en dan van het vergiftigen was iets van dat ze alleen het vriendje van Beyoncé wouden vermoorden, maar perongeluk het hele restaurant hadden vermoord. Ofzoiets. :]


    The sweet glinster of the moonlight shines on you.

    Misschien is het de bedoeling dat je het niet snapt? [/ik heb die clip nog maar 2x gezien XD]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Deliverance schreef:
    Misschien is het de bedoeling dat je het niet snapt? [/ik heb die clip nog maar 2x gezien XD]

    Wáuw intelligent input, darling. :'D
    Ja daar dacht ik ook al aan, Gaga is zogenaamt geweldig en daarom moet ze een clip maken die niemand snapt.

    Maar wat Magenta zegt klinkt heel logisch ja.... Dat zou best kunnen. :Y)


    You move me ......... Kurt

    nee maar GAGA is niet te snappe. Je bent niet de enige die het niet begrijpt (A)


    When words fail music speaks

    Haha, logica ftw (krul)
    Ik had de making van de video gezien, en toen legde ze een paar dingen uit XD


    The sweet glinster of the moonlight shines on you.

    Ik snap echt niets van die clip hoe vaak ik hem ook kijk...


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Geen idee.
    Volgens mij zit Gaga in de gevangenis, en wordt gered door Beyoncé, ookal zie je dat niet. Dan gaan ze verder met mensen vermoorden: zij met giftige stoffen in het eten en Beyoncé doet alsof ze een klant is of zo. Dan is iedereen dood en dan vluchten ze weer.
    Wat dat "once you kill a cow, you got to make a burglar" betekent, geen idee.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik denk dat once you kill a cow, you got to make a burglar zo iets betekent als nu je het toch heb gedaan kan je er maar beters iets goeds van maken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall