• Hooooii (krul)
    Ik had een vraagje. Nou kijk ik heb krullend haar en 5 centimeter ofzo over mijn schouder maar, mijn vraag was dus hoe groeien je haren sneller? Want mij haren groeien echt heel langzaam, en ik wil het zo snel mogelijk lang hebben, maar ik lees wel eens dingens van met koud water wassen enzo. Maar wat helpt echt?

    Deze topic slaat nergens op (cat)

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 19:30 ]


    The way we live, is the way we die

    Ik heb gewoon stijl haar en mijn haren groeien best normaal volgens mij. Ik heb een pony en die knip ik om de 2 weken weer bij omdat het dan 0,5 centimeter gegroeid is ofzo en dan mijn ogen bedekt xD maar ik heb nu kort haar tot iets boven mijn schouders en wil het graag zo houden dus tja. Ik had eerst lang haar maar volgens mij is er niets dat helpt, sorry


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    - sorry, verkeerd gelezen.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 19:34 ]


    Life is hard and then we die

    Je kunt rozemarijnolie in je shampoo doen en dan je haren wassen, zorg ervoor dat het op je hoofdhuid komt. Rozemarijn zorgt voor een betere doorbloeding.
    Iets wat je ook kunt gebruiken is knoflookshampoo (koop wel de soort zonder knoflookgeur, anders stink je naar knoflook x'D). Dit schijnt heel goed te helpen..
    Succes!

    Edit: zoals PUKKELx DING zegt. Als je je haar stijlt, dan is het ineens een stuk langer.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 19:35 ]


    What's the point of living, when there's no death?

    Niks helpt om je haren sneller te laten groeien.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    Niks helpt om je haren sneller te laten groeien.


    Volgens mij ook niet :Y)


    -

    ^ dat denk ik ook niet


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Eraan trekken, worden ze vanzelf langer.
    Neh, er valt niks aan te doen lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik denk niet dat iets echt helpt natuurlijk kan je die Rozemarijn gebruiken je weet maar nooit.


    Het komt wel goed schatje <3

    Valt niks aan te doen, maar regelmatig de dode puntjes laten knippen zorgt er wel voor dat je haar gezonder groeit. [:


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Nou in ieder geval een ding: als je het verft groeit het automatisch minder snel.. Voor de rest zou ik niet weten hoe je het sneller zou moeten laten groeien..


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Treasures schreef:
    Valt niks aan te doen, maar regelmatig de dode puntjes laten knippen zorgt er wel voor dat je haar gezonder groeit. [:


    Neehoor, dat heeft er eigenlijk niets mee te maken. Haar is al dood, dus het kan niet gezonder worden. Wel kan het er beter uitzien daardoor. Maar je gespleten punten zitten aan de onderkant en je haar groeit toch echt aan de bovenkant...


    Your make-up is terrible

    Niks helpt. En je haar groeit ongeveer 1 cm per maand.

    Door verzorging groeien je haren wel beter, dus een aantal tips voor haarverzorging:
    -Iedere maand naar de kapper
    -Haren met koud water afspoelen
    -Van onder naar boven in laagjes kammen
    -Shampoo met ei(-geel/wit)
    Als je je haar beter verzorgt, groeit het echt sneller.;)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    Door verzorging groeien je haren wel beter, dus een aantal tips voor haarverzorging:
    -Iedere maand naar de kapper
    -Haren met koud water afspoelen
    -Van onder naar boven in laagjes kammen
    -Shampoo met ei(-geel/wit)
    Als je je haar beter verzorgt, groeit het echt sneller.;)


    Als je elke maand naar de kapper gaat ben je zo blut, en je haar blijft kort omdat er elke keer veel vanaf gaat. Nog een keer, je haar groeit vanaf boven, dode puntjes worden beneden afgeknipt, heeft er dus niets mee te maken.


    Your make-up is terrible

    Met koud water wassen wordt het enkel minder snel vet.
    Je kan om de drie maanden naar de kapper gaan en er een cm vanaf laten knippen. Dat helpt wel. (Je haar groeit zo'n één cm per maand.)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson