• Okee, op school zit ik soms naast een meisje die ik eigenlijk niet zo zeer mag, maar ze gaat wel gewoon altijd naast me zitten; prima. Laatst hadden we Nederlands, en ik had voor mijn overhoring een drie en zij had een 6. Ze begon helemaal te balen en te zeggen van; Ooh, een zes is zo slecht, wat een kut overhoring etcetc [zij heeft altijd tienen en negens, no joke]. Dus ik zei zo tegen der van; joh, wees blij dat je een 6 hebt, ik heb een drie. Toen zei ze zo; "Jaa, maar een drie is voor jou best normaal."
    Ik zat echt zo van, wtf. Ik wil niet arrogant overkomen, maar dat vond ik best naaiend van haar. Misschien bedoelde ze het niet zo, maar het kwam best kwetsend over, vooral omdat ik echt mijn fucking best doe voor Nederlands, maar het steeds niet lukt.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 18:01 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ah, daar heb ik ook zo'n hekel aan. Mensen die zeuren als ze een voldoende hebben en hem niet goed genoeg vinden, terwijl je dan zelf een onvoldoende hebt. Vreselijk vind ik dat.

    Predictable schreef:
    Ah, daar heb ik ook zo'n hekel aan. Mensen die zeuren als ze een voldoende hebben en hem niet goed genoeg vinden, terwijl je dan zelf een onvoldoende hebt. Vreselijk vind ik dat.

    Ja idd!
    Ik zat echt zo van : pakt bazooka -shiet-:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Daar heb ik ook een hekel aan(cat)
    Gisteren nog, kregen we onze cijfers voor Duits terug. Dat kind achter mij helemaal zeuren en janken dat ze een 7,3 had, terwijl ik een 4,6 had:S

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 18:07 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Dat soort mensen zijn echt super irritant :X


    T O K I O H O T E L < 3

    Jéééézus wat een piepopmerking! Mijn beste vriendin ook he: ik hou heel veel van haar, maar wanneer zij een slecht punt heeft is het héél de dag chagrijnig zijn, heb ik een slecht punt is het schouders ophalen.
    Ehm, hello? Attention please?


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Predictable schreef:
    Ah, daar heb ik ook zo'n hekel aan. Mensen die zeuren als ze een voldoende hebben en hem niet goed genoeg vinden, terwijl je dan zelf een onvoldoende hebt. Vreselijk vind ik dat.


    hoi, jij bent leuk.

    Ik moet eerlijk blijven, als ik een zes haal dan baal ik ook. Waarom? Sommige mensen die praten zichzelf aan dat ze altijd goed een hoog moeten scoren. Als zij dit niet doen, dan zijn ze ontzettend teleurgesteld en boos. Als ik een 6 had voor mondeling Nederlands, zou ik ook balen. Weetje, het is, als je dat hebt, ook niet leuk als mensen zeggen; 'Nou wees blij, ik heb -zegt een cijfer dat veel lager is-' Daardoor voel je, je alleen maar nog slechter. Dan voelt het net alsof je ontzettend arrogant bent door te zeggen dat je hoger had gehoopt, terwijl je het helemaal niet arrogant bedoelt. Ik weet precies hoe dat meisje zich voelt, alhoewel ik zelf niet alleen maar negen en tienen haal.


    Life is hard and then we die

    Predictable schreef:
    Ah, daar heb ik ook zo'n hekel aan. Mensen die zeuren als ze een voldoende hebben en hem niet goed genoeg vinden, terwijl je dan zelf een onvoldoende hebt. Vreselijk vind ik dat.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ken zulke mensen. Ik heb dus echt enorm slecht in geschiedenis, en er zitten bij mij mensen in de klas, die al ontevreden zijn met een 6, terwijl ik daar serieus een moord voor zou plegen. Het hoogst wat ik dit jaar heb gehaald voor een proefwerk is een 6.3 en ik sta gemiddeld een 4.9. Ik bedoel, dat is dan toch niet leuk, als mensen daar ontevreden mee zijn >< wees eerder blij, ik bedoel, je staat ten minste nog voldoende!


    Destroy what destroys you.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik moet eerlijk blijven, als ik een zes haal dan baal ik ook. Waarom? Sommige mensen die praten zichzelf aan dat ze altijd goed een hoog moeten scoren. Als zij dit niet doen, dan zijn ze ontzettend teleurgesteld en boos. Als ik een 6 had voor mondeling Nederlands, zou ik ook balen. Weetje, het is, als je dat hebt, ook niet leuk als mensen zeggen; 'Nou wees blij, ik heb -zegt een cijfer dat veel lager is-' Daardoor voel je, je alleen maar nog slechter. Dan voelt het net alsof je ontzettend arrogant bent door te zeggen dat je hoger had gehoopt, terwijl je het helemaal niet arrogant bedoelt. Ik weet precies hoe dat meisje zich voelt, alhoewel ik zelf niet alleen maar negen en tienen haal.


    True, maar het lijkt me een beetje suckish als dat meisje tegen haar zegt dat een drie gewoon voor haar is als ze (denkik) haar best er voor probeert te doen :]
    [Dit is niet bedoelt als aanvals opmerking ofzo (: ]

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 21:39 ]


    The sweet glinster of the moonlight shines on you.

    zown vriendin van mij deed ook een keer zo achterlijk ;S maarja dat heb ik haar toen ook wel mooi der ingevreven met al haar onvoldoendes ;D


    everywhere is within walking distance.. if you have the time.

    Ik ken het zoals bijna iedereen.
    We hebben een meisje op school die baalde voor een wiskunde proefwerk dat ze 8,6 had omdat ze een 9 verwacht had. Echt zo van wat ik heb een 4,4 wees blij. Maar nee dat soort mensen blijf je hebben. Ook als ze gaan zeuren om een hoger cijfer dat vind ik pas irritant. Ja maar zo bedoelde ik het aarggh dat kan ik echt niet tegen.


    Het komt wel goed schatje <3

    Ik ben ook zo. Ik heb altijd goede cijfers en als ik dat een keer niet heb word ik gewoon boos. De rest verwacht altijd veel van je en als je dat een keer niet waarmaakt voel je je niet prettig.


    .

    Marilena schreef:
    Ik ben ook zo. Ik heb altijd goede cijfers en als ik dat een keer niet heb word ik gewoon boos. De rest verwacht altijd veel van je en als je dat een keer niet waarmaakt voel je je niet prettig.

    Dat is ook weer waar, veel mensen in mijn klas verwachten veel van haar, en als ze dan een laag cijfer heeft, zit iedereen zo van; wtf.
    Ik vond het geen probleem ofzo dat ze een zes had, ik vond het alleen een beetje kwetsend dat ze zei dat een drie voor mij normaal is, want ik doe wel mn best, en ik vind NL echt fuuuucking moeilijk x'd


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Marilena schreef:
    Ik ben ook zo. Ik heb altijd goede cijfers en als ik dat een keer niet heb word ik gewoon boos. De rest verwacht altijd veel van je en als je dat een keer niet waarmaakt voel je je niet prettig.

    Inderdaad. In mijn hele schooljaar was mijn laagste cijfer voor Engels een 8. Laatst had ik een SO gemaakt, en ik had een 5,5. Dat voelde gewoon echt als een 1.

    Maar goed, ik ben het ook weer met jou eens. Wacht. Nu doe ik wel erg hypocriet hè?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?