• Er zijn legendes over stammen in het bos, de mensen daar kunnen veranderen in wolven. Niemand mag ooit weten dat deze waar zijn...

    Het is een grote gemeenschap en iedereen gaat goed met elkaar om, maar er zijn regels. De jongens moet een gezellin (vriendin) vinden voor het einde van de zomer en dat is nog maar 1 week! Geen van hem heeft de moed gehad een van de meiden te vragen, maar als ze het niet doen worden ze verbanne dus de tijd dringt...

    Dit RPG speeld zich af in een tijd van jagen en verzamelen, houd daar rekening mee. Dit betekend: Geen mobiel, Geen ipod

    naam:
    leeftijd:
    innerijk:
    uiterlijk: PICCA
    extra:
    beetje geschiedenis:
    kleur als wolf:
    door:

    Naam: May
    Leeftijd: 17
    Innerijk: Lief en zachtaardig, is graag vrienden met iedereen, nogal onzeker.
    Uiterlijk:


    Extra: tattoo van 2 poten op haar borst (mens vorm)
    Beetje geschiedenis: Haar moeder is bij haar geboorte overleden en ze heeft helemaal geen goede band met haar vader
    Uiterlijk wolf:


    Door:lilaloesie




    meiden: 3/3
    May
    Tarah April Christison
    Renn



    jongens 3/3
    Jayy
    Kilian
    Skull Seraph


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 15:06 ]


    yeaaaahh!

    ehm je beseft je dat dit bij RPG hoort maar ik wil best een meisje reserveren

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 10:50 ]


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    ehm je beseft je dat dit bij RPG hoort maar ik wil best een meisje reserveren


    Do what people say you can't.

    Ja naar maar mensen kunnen hier rollen maken en dan maak ik gewoon alleen het verhaal aan bij RPG toch ???


    yeaaaahh!

    > de rollen ook bij RPG hoor =) Dus 'k verplaats het topic eventjes ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik maak wel een jongen! =D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    lilaloesie schreef:
    Ja naar maar mensen kunnen hier rollen maken en dan maak ik gewoon alleen het verhaal aan bij RPG toch ???

    Nee, zowel rollen als ook de rpg zelf hoort ondet het subforum RPG. Rollenverdeling is bedoeld voor stories, SA's enz.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    naam:Jayy Kilian von Monroe
    leeftijd:19
    innerijk:
    Jayy is een vrolijke, bijna altijd, goedgehumeurde jongen. Hij staat positief in het leven en zal altijd overal het positieven in proberen te zien. Hij heeft enkel een probleem. Hij is bang om volwassen te worden. Dit is de reden dat je hem altijd zal zien klieren en hem hem nooit zien stil zitten. Hij zal altijd bezig zijn met grapjes, gekdoen en mensen aan het lachen proberen te maken. Jayy haalt zijn energie uit mensen en daarom zal je hem ook bijna nooit alleen zien. Dit komt omdat hij het absoluut niet prettig vind om alleen te zijn.
    Jayy zou altijd proberen iedereen zijn vriend te zijn, maar het is niet iemand waar je met je problemen of geheimen naartoe moet komen. Echt een goede luisteraar is het namelijk niet en de kans dat hij perongelijk iets doorverteld is sterk aanwezig. Hij zal dit nooit expres doen, maar Jayy denkt nooit na voordat die iets zegt en hij wil dan nog wel eens zijn mond voorbij praten. en hij denkt niet alleen niet na voordat hij iets zegt, hij heeft ook een uitgesproken mening. Jayy zal dan ook altijd zeggen wat hij van iets of iemand vind en dat valt niet altijd in goede aarde.
    uiterlijk:



    extra:
    beetje geschiedenis:Zijn vader is nog niet zo heel lang geleden omgekomen bij de jacht, dus Jayy moet zins die tijd voor zijn moeder en jongere zusjes, Puck.
    kleur als wolf:


    door:Lamebrain


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik wil een meisje, ik vul zo meteen de rol in.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    ik heb je er bij gezet ^^


    yeaaaahh!

    Naam: Tarah April Christison
    Leeftijd: 18
    Innerijk: Tarah is een meisje dat zeer goed haar mannetje kan staan. Ze heeft een eigen mening over alles, maar die verteld ze niet snel. Ze heeft haar beide ouders nog en lijkt sterk op haar vader. Ze kan goed jagen en soms nogal dominant uit de hoek komen. Soms doet ze nogal roekeloze dingen die op dat moment slim lijken, maar haar uiteindelijk in de problemen brengen.
    Uiterlijk:


    Extra: /
    Beetje geschiedenis: Tarah heeft haar beide ouders nog. Ze ging altijd mee op jacht met haar vader, maar nu vind hij dat ze zich met andere dingen moet bezig houden, maar daar is Tarah niet akkoord mee.
    Kleur als wolf:


    Door: Morrowind

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 13:32 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ja staat erbij :3


    yeaaaahh!

    Wil iemand misschien ene dubbel rol?


    yeaaaahh!

    ik wil nog wel een jongen maken, dan maak ik een tweelingbroer van Jayy! =D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Is goed, een leuk idee !!


    yeaaaahh!

    Kan ik nog mee doen? :) Dan maak ik graag een jongen aan :)